wie weet er een goed poets bedrijf voor een redelijk bedrag
als het kan in de regio brabant maar wil ook nog wel iets verder rijden.
wie weet er een goed poets bedrijf voor een redelijk bedrag
koop 1 x een goede poetsset en doe het voortaan zelf, hou je veel geld in je zak.
Kawouter die heeft ook een DAP500 gekocht (Poetsmachine) en doet het tegenwoordig zelf. www.carclean.nl voor de hoe en wat met poetsen. geloof me, als je het eenmaal zelf doet wil je het niet meer uitbesteden (Omdat bij uitbesteden het vaak ook niet zo strak is als dat je het zelf doet met het stappenplan)
Ik heb het ook met mijn dap500 gedaan.
Is een investering van 180 euro incl poets spullen etc. Krijg je dit resultaat
Daarom ben je een 306 eigenlijk niet waard.... Zelfs degene met de meeste tijd van iedereen op het forum
Tering, zie net dat je al 5000+ berichten hebt
Wel tijd voor het forum en geen tijd voor een simpel sponsje(als detailer doe je dat nooit trouwens) over de lak Jeroen schreef:******, zie net dat je al 5000+ berichten hebt tja, ik doe mijn best met slap gelul ik wil die van lion evenaren, 26.000+ posten :D Dus voorlopig zijn jullie nog niet van me af :P
Ja ey... Zonder offtopic te gaan kan jij nooit de 27000 posts halen:D
Maarre www.goedegids.nl edit: goudegids
Ik maak je auto showroom klaar Jan voor 150 euri.
Maar das nie in braband en je bent je auto wel een hele dag kwijt. Maar je kan ook doorsparen en zelf spullen kopen. Alleen ga je het voor de 180 euro die Jeroen aangeeft niet halen. Ik heb nu 350 euro uitgegeven en ben nog lang niet klaar met het aanleggen van de collectie.
Het hoeft geen 1ste klas spul te zijn he.
Met turtlewax of spul van de lidl is het voor jan misschien al goed genoeg? En een poetsbedrijf zal niet veel minder vragen denk ik zo :) Zal ik het nu goedkoper aan bieden? :P Markt werking heet dat:D |