De lagers van de achteras van mijn HDI Break zijn helaas gesneuveld. Gevolg: een hoop gekraak en gepiep. Nu ben ik opzoek naar een andere achteras, daar is niet aan te komen (!) :(. Ik heb 1 "aanbieding" gehad. Deze kostte 1000 euro. Ik heb die man gebelt met de vraag of ik er de rest van de auto bij krijg...
Is het mogelijk om een achteras van een 1.8 16v break te monteren? Deze zijn immers ook geleverd met ABS en remschijven (?). Zijn deze even sterk? En, maakt het iets uit of de donorauto op 14 inch staat terwijl er bij mij 15 inch gemonteerd is?
In een eerder bericht heb ik al gelezen dat er 4 verschillende soorten achterassen zijn. Een as van een sedan monteren lijkt mij dan ook geen optie.
Reviseren is ook nog een optie. Hier heb ik echter geen ervaring mee. Wie wel?
Groeten,
Dennis
Is het mogelijk om een achteras van een 1.8 16v break te monteren? Deze zijn immers ook geleverd met ABS en remschijven (?). Zijn deze even sterk? En, maakt het iets uit of de donorauto op 14 inch staat terwijl er bij mij 15 inch gemonteerd is?
In een eerder bericht heb ik al gelezen dat er 4 verschillende soorten achterassen zijn. Een as van een sedan monteren lijkt mij dan ook geen optie.
Reviseren is ook nog een optie. Hier heb ik echter geen ervaring mee. Wie wel?
Groeten,
Dennis