Muschkie, toch maar even hierheen gehaald.
Nu ben ik echt een nitwit qua elektra en heb ondertussen uitgevonden wat een multimeter is (althans een foto).
Massa weet ik wel te vinden en schoonhouden.
Ook heb ik uitgevonden welke zekeringen het zijn voor de verlichting en de mistlamp en de deurverlichting, door simpel zekering voor zekering er uit te trekken.
moet ik dat ding nu aan de deurverlichting hangen, dat als je de deur open doet ?
snap er geen ruk van.
en ik neem aan dat de rode kabel van die verklikker op de zekering moet komen en de zwarte op de massa.
Sorry, mijn buren zijn niet van het behulpzame in de straat.
Muschkie schreef:Nee hoor, Met een multimeter je zekeringkast af gaan en bij elke zekering even meten wanneer er prik op komt als je het licht aan doet. Daar prik je dan een verklikkertje tussen. Echt een makkie!
Nu ben ik echt een nitwit qua elektra en heb ondertussen uitgevonden wat een multimeter is (althans een foto).
Massa weet ik wel te vinden en schoonhouden.
Ook heb ik uitgevonden welke zekeringen het zijn voor de verlichting en de mistlamp en de deurverlichting, door simpel zekering voor zekering er uit te trekken.
moet ik dat ding nu aan de deurverlichting hangen, dat als je de deur open doet ?
snap er geen ruk van.
en ik neem aan dat de rode kabel van die verklikker op de zekering moet komen en de zwarte op de massa.
Sorry, mijn buren zijn niet van het behulpzame in de straat.