Beste allemaal,
Ik heb sinds kort een 306 SR 1.4 gekocht.
Ik wil graag de koppakking wisselen ivm zweten aan linker voorzijde van motorblok.Is dit trouwens een typische kwaal?
Nou had ik volgende idee om:
Bij wie zou ik eventueel mee mogen kijken of evt.mee mogen helpen bij het wisselen van de koppakking van soortgelijk model.
Zie ik meteen ook hoe de distributie/multiriem gewisseld moet worden incl. waterpomp.
eventueel hulp van ander forumlid, die dit vaker gedaan heeft ook welkom.
ik heb beschikking over hobby garage ruimte evt. brug beschikbaar.
ik ben theoretisch wel klaar voor, maar tja praktijk is weer wat anders, he?
Ik heb evt. bijv. alleen aanwijzing nodig.
ik heb de manuals van deze site reeds bestudeerd en een en ander aan software via de marketplace besteld/bestudeerd.
of heb je toevallig een klus aan een peugeot 306 benzine als bijv. werken aan ophanging/aandrijving/koppeling/versnellingsbak.
Ik ben graag benieuwd naar jullie reacties.
Groet,
PS
Ik heb sinds kort een 306 SR 1.4 gekocht.
Ik wil graag de koppakking wisselen ivm zweten aan linker voorzijde van motorblok.Is dit trouwens een typische kwaal?
Nou had ik volgende idee om:
Bij wie zou ik eventueel mee mogen kijken of evt.mee mogen helpen bij het wisselen van de koppakking van soortgelijk model.
Zie ik meteen ook hoe de distributie/multiriem gewisseld moet worden incl. waterpomp.
eventueel hulp van ander forumlid, die dit vaker gedaan heeft ook welkom.
ik heb beschikking over hobby garage ruimte evt. brug beschikbaar.
ik ben theoretisch wel klaar voor, maar tja praktijk is weer wat anders, he?
Ik heb evt. bijv. alleen aanwijzing nodig.
ik heb de manuals van deze site reeds bestudeerd en een en ander aan software via de marketplace besteld/bestudeerd.
of heb je toevallig een klus aan een peugeot 306 benzine als bijv. werken aan ophanging/aandrijving/koppeling/versnellingsbak.
Ik ben graag benieuwd naar jullie reacties.
Groet,
PS