Hallo
Ik ben vandaag wezen kijken naar een peugeot 306 2.0 xsi 16v van 1998. En hij zag er op zich wel goed uit van de buitenkant, het interieur zag er ook nog netjes uit. Heb ook proef gereden. En bij lage toeren had ie wel veel kracht en liep de motor goed. Maar als je m flink doortrekt houd de motor een beetje in (boven de 3500 toeren). Nou zou de garage houder nog ff de bougies nakijken en er wat benzine bij in gooien (stond namelijk al op de reserve.) Nu ga ik dit weekend dus weer een proefrit in die auto maken en nu is mijn vraag waar ik nog op moet letten wat betreft het inhouden van de motor mocht het probleem er zaterdag nog zijn.
Alvast bedankt
Ik ben vandaag wezen kijken naar een peugeot 306 2.0 xsi 16v van 1998. En hij zag er op zich wel goed uit van de buitenkant, het interieur zag er ook nog netjes uit. Heb ook proef gereden. En bij lage toeren had ie wel veel kracht en liep de motor goed. Maar als je m flink doortrekt houd de motor een beetje in (boven de 3500 toeren). Nou zou de garage houder nog ff de bougies nakijken en er wat benzine bij in gooien (stond namelijk al op de reserve.) Nu ga ik dit weekend dus weer een proefrit in die auto maken en nu is mijn vraag waar ik nog op moet letten wat betreft het inhouden van de motor mocht het probleem er zaterdag nog zijn.
Alvast bedankt