Bij te hard gereden:
Sorry, maar ik moet heel erg poepen!
Ik ben maar een student en kan niet zoveel betalen!
Ben ik niet meer in Duitsland? Oh, sorry ik heb niet op de borden gelet dat ik alweer in Nederland ben.
"Meneer de agent, ik heb ontzettende diarree en ben op weg naar mijn toilet thuis.
Als u mij niet snel laat gaan spuit het er zo uit en word't het echt een vieze boel hier op straat..."
Mijn schoonmoeder is net in het ziekenhuis opgenomen.
Ik heb 3 auto’s. Hiervoor moet ik de BPM betalen, de verplichte verzekering betalen, de wegenbelasting betalen, de brandstof inclusief belachelijk hoge accijns betalen, parkeer betalen en nog veel meer. Verreken dit maar met mijn boete. (Dan zou ik zelfs geld terug moeten krijgen!)
Wees blij dat ik harder rijd! Door de hoge accijns op de brandstof verdienen jullie er al genoeg aan. Is dat niet genoeg?? Daar hoeft toch niet ook nog eens een bekeuring bij te komen?
Ik wist niet dat je op deze 4-baansweg met middenberm en gescheiden fietspaden alleen maar 50 km/u mocht rijden!
Bij een klein beetje te hard gereden: De snelheidsmeter is niet goed geijkt!
Bij rijbewijs of autopapieren vergeten:
Oeps! Ik heb er niet aan gedacht om de papieren te vragen. Ik was al blij met de sleutels!
Mijn vader/moeder/vriend(in) etc. had echt te veel gedronken om nog te kunnen rijden!
naam van degene met de autopapieren is nog op het "feestje". Hij/zij is veel te dronken om naar huis te rijden dus heb ik maar alvast de auto mee genomen. Anders zou hij/zij toch gaan rijden!
Ik houd van een schoon milieu en ben daarom met de bus gekomen! Hierdoor heb ik nu geen rijbewijs/autopapieren bij me.
hahahaa zullen ze werken???hahaha