Vandaag na het sporten wou ik mijn raam naar beneden doen, dit ging prima. daarna een tijd later deed ik hem weer omhoog, alleen dit lukte niet het raam ging weer naar beneden en deed vervolgens helemaal niets meer met de schakelaar ( bestuurders kant ). Ik bij de macdonalds even gestopt om te kijken ernaar.. ik doe de deur open en het hele raam komt naar beneden zetten en ligt dus nu los in mijn deur.
thuis met een vriend het deur paneel eraf gehaald alleen kon vrij weinig zien, wel konden we zien dat van het motortje? het rubbertjes eraf was.
zeg maar een soort katrol.
Nu heb ik em maar naar boven gedaan met de hand en hem klem gezet met cd hoesjes zodat hij toch afgesloten is.
maar heeft iemand van jullie enig idee wat het is? en zo ja wat dat zou gaan kosten om te laten repareren, simpele reparaties kan ik zelf nog uitvoeren maar voor de ingewikkelde dingen sla ik over.
Hoop dat jullie iets voor mij hebben qua informatie oid.
Alvast bedankt,
Steven
thuis met een vriend het deur paneel eraf gehaald alleen kon vrij weinig zien, wel konden we zien dat van het motortje? het rubbertjes eraf was.
zeg maar een soort katrol.
Nu heb ik em maar naar boven gedaan met de hand en hem klem gezet met cd hoesjes zodat hij toch afgesloten is.
maar heeft iemand van jullie enig idee wat het is? en zo ja wat dat zou gaan kosten om te laten repareren, simpele reparaties kan ik zelf nog uitvoeren maar voor de ingewikkelde dingen sla ik over.
Hoop dat jullie iets voor mij hebben qua informatie oid.
Alvast bedankt,
Steven