Hoi!
Ik ben Michiel Klok en ik woon op t mooie idylische tropische eiland Marken. Ben 33 jaar. ( Michielklok.hyves.nl )
En ik ontwerp en teken interieurs voor mn beroep voor oa. diverse interieurbouw bedrijven en hiervoor voor RTL Woon & Klus Magazine op RTL5.
(Helaas is de productie maatschappij falliet) en ben in mn vrije tijd brandweerman.
(Dat betekend meestal opeens midden in de nacht je nest uit ;) )
Afgelopen vrijdag heb ik voor een klein prijsje een leuke 306 Cabriolet PH1 Rolland Garros uit 1995 gekocht waar nog wel t nodige werk aan te doen is hoor.
De kap is aan vervanging toe en motorisch ga ik hem compleet reviseren.
Maar daar draai ik mn hand niet voor om.
Al heel vaak (7x) met 106jes (ex-seniormember 106xclusive.nl) en volvo's gedaan.
De koppakking, alle (ophang)rubbers, keringen, lagerschalen, zuigerveren, koppeling, drukgroep,
singomesriungen, overige pakkingen en de schokdempers worden zoiezo vervangen.
Daarna heb ik een heerlijk goed rijdend autootje met maar 147.00km op de teller. :D
Ik verwacht dr totaal incl. aankoop iets van 2500,- aan uit te geven.
En een weekje van mn bouwvakvakantie hahaha...
Maar goed je moet dr wat voor over hebben toch?? :D
Ik zal mn project wel online zetten met veel foto's.
Hoop snel kennis met jullie te maken.
Grtjs Michiel Klok (Chieltje!)
Ik ben Michiel Klok en ik woon op t mooie idylische tropische eiland Marken. Ben 33 jaar. ( Michielklok.hyves.nl )
En ik ontwerp en teken interieurs voor mn beroep voor oa. diverse interieurbouw bedrijven en hiervoor voor RTL Woon & Klus Magazine op RTL5.
(Helaas is de productie maatschappij falliet) en ben in mn vrije tijd brandweerman.
(Dat betekend meestal opeens midden in de nacht je nest uit ;) )
Afgelopen vrijdag heb ik voor een klein prijsje een leuke 306 Cabriolet PH1 Rolland Garros uit 1995 gekocht waar nog wel t nodige werk aan te doen is hoor.
De kap is aan vervanging toe en motorisch ga ik hem compleet reviseren.
Maar daar draai ik mn hand niet voor om.
Al heel vaak (7x) met 106jes (ex-seniormember 106xclusive.nl) en volvo's gedaan.
De koppakking, alle (ophang)rubbers, keringen, lagerschalen, zuigerveren, koppeling, drukgroep,
singomesriungen, overige pakkingen en de schokdempers worden zoiezo vervangen.
Daarna heb ik een heerlijk goed rijdend autootje met maar 147.00km op de teller. :D
Ik verwacht dr totaal incl. aankoop iets van 2500,- aan uit te geven.
En een weekje van mn bouwvakvakantie hahaha...
Maar goed je moet dr wat voor over hebben toch?? :D
Ik zal mn project wel online zetten met veel foto's.
Hoop snel kennis met jullie te maken.
Grtjs Michiel Klok (Chieltje!)