Hoi,
Ik had het al even geprobeerd bij een ander topic, maar die was al gesloten.
Ik heb een 306 cabrio uit 1998 met airco.
Ventilatie en airco werken echter niet.
Zekeringen zijn wel in orde (alleen de zekering van de kapbediening is er tijdelijk uit)
Relais van de aanjager doorgemeten en dit lijkt ok
Mijn vermoeden is dat de kachelweerstand kapot is.
Nu heb ik overal gezocht naar hints om deze te vinden, maar ik kom er niet uit.
Bijgevoegd 2 plaatjes.
Ik dacht eerst dat dit de kachelweerstand was (artnr 120105), maar nu ik het kapje open heb lijkt het er totaal niet op. Weet iemand wat dit is?
[attachment=405]
Volgens mij is dit de aanjager en dan zou rechtsonder volgens een forum bericht, een kachelweerstand moeten zitten (bij auto's zonder airco) maar ik zie daar niks lijkends onder zitten.
[attachment=406]
Dus mijn vraag: Kan iemand aan een leek uitleggen waar de kachelweerstand is te vinden?
heb deze even verplaatst, in de how to kan niemand reageren
Bengel
Ik had het al even geprobeerd bij een ander topic, maar die was al gesloten.
Ik heb een 306 cabrio uit 1998 met airco.
Ventilatie en airco werken echter niet.
Zekeringen zijn wel in orde (alleen de zekering van de kapbediening is er tijdelijk uit)
Relais van de aanjager doorgemeten en dit lijkt ok
Mijn vermoeden is dat de kachelweerstand kapot is.
Nu heb ik overal gezocht naar hints om deze te vinden, maar ik kom er niet uit.
Bijgevoegd 2 plaatjes.
Ik dacht eerst dat dit de kachelweerstand was (artnr 120105), maar nu ik het kapje open heb lijkt het er totaal niet op. Weet iemand wat dit is?
[attachment=405]
Volgens mij is dit de aanjager en dan zou rechtsonder volgens een forum bericht, een kachelweerstand moeten zitten (bij auto's zonder airco) maar ik zie daar niks lijkends onder zitten.
[attachment=406]
Dus mijn vraag: Kan iemand aan een leek uitleggen waar de kachelweerstand is te vinden?
heb deze even verplaatst, in de how to kan niemand reageren
Bengel