Nou mijn forumnaam is dus Kermit306TDI.
In het dagelijks leven heet ik Ron.
Afkomstig helemaal uit het noorden van Nederland, namelijk Groningen!!!
ben sinds 2 jaar bezig met mijn 306... Eerst vanalles geprobeerd, en gepast, maar uiteindelijk een hele facelift ondergaan :twisted:
kan wel een heel stuk History gaan typen, maar dat heeft ook weinig nut. even 2 pics van hoe hij was bij aankoop, en nu:
later was dt mijn idee:
en nu staat brutus er zo bij :twisted:
Motorisch heb in een 1.9 TD met intercooler geplaatst. ooit lag er een standaard 1.9 diesel in, totdat een kachelslang geknapt was, en het hele zaakje in de soep is gelopen door oververhitting :twisted: Maar alle nadelen hebben hun voordelen zou ik maar zeggen :D
Nou vind het eerst wel genoeg zo. Als jullie nog wat willen weten, vraag gerust
In het dagelijks leven heet ik Ron.
Afkomstig helemaal uit het noorden van Nederland, namelijk Groningen!!!
ben sinds 2 jaar bezig met mijn 306... Eerst vanalles geprobeerd, en gepast, maar uiteindelijk een hele facelift ondergaan :twisted:
kan wel een heel stuk History gaan typen, maar dat heeft ook weinig nut. even 2 pics van hoe hij was bij aankoop, en nu:
later was dt mijn idee:
en nu staat brutus er zo bij :twisted:
Motorisch heb in een 1.9 TD met intercooler geplaatst. ooit lag er een standaard 1.9 diesel in, totdat een kachelslang geknapt was, en het hele zaakje in de soep is gelopen door oververhitting :twisted: Maar alle nadelen hebben hun voordelen zou ik maar zeggen :D
Nou vind het eerst wel genoeg zo. Als jullie nog wat willen weten, vraag gerust