Omdat het oude topic om een of andere reden verdwenen is, start ik maar een nieuwe :)
Show us your trunk !
Show us your trunk !
Omdat het oude topic om een of andere reden verdwenen is, start ik maar een nieuwe :)
Show us your trunk !
haha ik heb um gister ook aangemaakt bij interieur hahaha maar hier is ie weer verandering volgen nog wel terrortime schreef:8) EDIT hier dan mijn niuewe setup haah deze is tijdelijk ik ben weer es niet te vreden zo... dus binnenkort maar weer es aan de gang >>>NIEUWE AUDIO INSTALL = UNDER CONSTRUCTION<<< - pioneer deh-p55bt (headunit) - ground zero 500W 4CH. AMP. - JBL P550C 210W COMPO-SET - JBL GTO 937 300W 3WAY SPEAKERS - xtreamsound 2 FARAD POWERCAP - HIFONICS TX1000D 1100W RMS MONOBLOK AMP - HIFONICS BX 10D2 500W RMS WOOFER - HIFONICS BX 10D2 500W RMS WOOFER - HIFONICS XX1000D 1 FARAD POWERCAP [color=red][size=18] DE NIEUWE VOEDING EN TULP ED. EN IN DE KOFFER 8)
ik hoop wel dat je voor de 6x9 speakers wel een aparte kist gemaakt hebt anders gaat het echt niet goed komen....
@erik306: inderdaat ik moet nog een woefer omdraaien, maar je hoord er niets van hoor nog een pic van de versterker en de cap: sensen_S16 schreef:ik hoop wel dat je voor de 6x9 speakers wel een aparte kist gemaakt hebt anders gaat het echt niet goed komen.... ... :? als je dit tegen mij hebt..... denk je nou egt dat ik GEEN aparte kistjes heb gemaakt voor de ovaaltjes....... :roll: .................... :roll: :roll: ............slimmerrik zo te zien weet jij niet dat je je kabels tog wel beter moet scheiden... :P
ho ho, nu niet gelijk je zelf aangevallen voelen.
je moest een weten hoeveel rare constucties ik de afgelopen jaren wel niet voorbij heb zien komen.. maar goed blijkdaar zit alles bij jouw goed in elkaar. wel een dikke setup verder
https://www.ghettoinstalls.com/
Een hele boel voorbeelden hoe het dus NIET moet!! Enjoy!! een voorbeeld:
wat is dat voor zooi????
zal lekker kut klinken met al die tweeters of hij moet wel een hele dikke sub in ze kofferbak hebben liggen om dat goed telaten spelen :? sensen_S16 schreef:ho ho, nu niet gelijk je zelf aangevallen voelen. voel me eigen niet aangevallen hoor anders had je je zin anders meoten formuleren. en deze dbdrag install is ckers dik 8) |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Foto's in de showcase | Gerben | 0 | 7,597 |
11th January 2010 om 11:20 Laatste bericht: Gerben |