Omdat ik helaas niets heb kunnen vinden dmv de zoek functie heb ik een paar vragen over het filter van een 306 1.6 uit 94 (XN)
Ik heb gelezen dat je dmv het verwijderen van een kelk in het deksel van het filter een iets dieper / donkerder geluid krijgt.
Nu weet ik niet of dat het ook het geval is met bovengenoemd type ?
Zo jawel...Haal ik hier hetzelfde geluid uit wanneer ik een open lucht filter zou toe passen ?
Zo nee, wanneer ik een open lucht filter zou willen toe passen neem ik aan dat het hele filterhuis moet worden verwijder ?
Alleen zit ik met de vraag wat ik met de slangen moet doen die op het filterhuis zitten aangesloten ?
Voor de verduidelijking hieronder een foto van de slang en filterhuis.
Hoop dat ik wat info kan ontvangen.
Ik heb gelezen dat je dmv het verwijderen van een kelk in het deksel van het filter een iets dieper / donkerder geluid krijgt.
Nu weet ik niet of dat het ook het geval is met bovengenoemd type ?
Zo jawel...Haal ik hier hetzelfde geluid uit wanneer ik een open lucht filter zou toe passen ?
Zo nee, wanneer ik een open lucht filter zou willen toe passen neem ik aan dat het hele filterhuis moet worden verwijder ?
Alleen zit ik met de vraag wat ik met de slangen moet doen die op het filterhuis zitten aangesloten ?
Voor de verduidelijking hieronder een foto van de slang en filterhuis.
Hoop dat ik wat info kan ontvangen.