Beste lezers, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een 306 gti-6 uit 97. Sinds een dag of vier voel ik aan het einde van mijn koppelingspedaal een "knakje" (gevoel alsof de kabel rot is) en vanmiddag trapte ik ineens het pedaal op de vloer, waar hij bleef liggen. Tot mijn verbazing kon ik het pedaal weer omhoog trekken en functioneerde alles weer.
Ik heb dit forum en andere fora doorzocht en kom regelmatig deze klacht tegen, echter de remedies liggen zeer uiteen. Ik ben zelf aardig handig en zal er ongetwijfeld wel achter gaan komen waar hem het probleem zit, maar graag zou ik van jullie willen horen in welke richting ik moet zoeken (wat kan ik doen om zeker te zijn dat het bijv. de kabel is de gaffel, of de gehele koppeling, of drukgroep)
Alvast bedankt!
Tobias
Ik heb dit forum en andere fora doorzocht en kom regelmatig deze klacht tegen, echter de remedies liggen zeer uiteen. Ik ben zelf aardig handig en zal er ongetwijfeld wel achter gaan komen waar hem het probleem zit, maar graag zou ik van jullie willen horen in welke richting ik moet zoeken (wat kan ik doen om zeker te zijn dat het bijv. de kabel is de gaffel, of de gehele koppeling, of drukgroep)
Alvast bedankt!
Tobias