Hallo Allen,
Ik heb een dringende vraag m.b.t carterontluchting.
Ik heb de zoek functie al gebruikt, maar daar kon ik er niks over vinden.
De vraag:
sinds kort liep mijn auto slecht afslaan, wisselend toerental, moeilijk starten e.d, toen heb ik zoals gelezen op het forum stappenmotor, mapsensor, massa, gaskleppenhuis vervangen/ schoongemaakt.
Maar afgelopen week begon hij weer met het gek*t...
ik dus weer dingen na lopen, op een gegeven moment haal ik mijn luchtfilter huis er af!! stroomt er olie uit(direct de gedachten dat is niet goed....) de olie in mijn luchtfilter loopt dus ook naar gaskleppenhuis en stappenmotor, waardoor deze verstopt gaan zitten. de olie is afkomstig vanaf de carterontluchting...
hoe kan dit? is het schadelijk. en hoe kan ik het oplossen.....
Ik heb een dringende vraag m.b.t carterontluchting.
Ik heb de zoek functie al gebruikt, maar daar kon ik er niks over vinden.
De vraag:
sinds kort liep mijn auto slecht afslaan, wisselend toerental, moeilijk starten e.d, toen heb ik zoals gelezen op het forum stappenmotor, mapsensor, massa, gaskleppenhuis vervangen/ schoongemaakt.
Maar afgelopen week begon hij weer met het gek*t...
ik dus weer dingen na lopen, op een gegeven moment haal ik mijn luchtfilter huis er af!! stroomt er olie uit(direct de gedachten dat is niet goed....) de olie in mijn luchtfilter loopt dus ook naar gaskleppenhuis en stappenmotor, waardoor deze verstopt gaan zitten. de olie is afkomstig vanaf de carterontluchting...
hoe kan dit? is het schadelijk. en hoe kan ik het oplossen.....