Even voorstellen,
Mike,43 en na voorheen 2 xsi's en 2 Gti's gereden te hebben en na 10 jaar geen peugeot nu een leuke cabrio voor mijn vrouw ( en natuurlijk voor mezelf als
hobby ;) )gekocht.
FAQ 's:
100.000 km NAP en dealer aantoonbaar,ook de boekjes keurig aanwezig en afgestempeld.
Zeer mooi/gaaf leder.echt nog perfect!
Welliswaar geen elektrische kap maar daarvoor een super mooie perfect onderhouden 306.
Bij 94000 km een zeer grote beurt gehad bij erkende Peugeot dealer in Wageningen.(Versteeg Buurman)
Natuurlijk de standaard zaken zoals olie en filters
4 nieuwe banden
Uitlaat van voor naar achter
Distributieset
Schijven vervangen
Remslangen voor
Handrem kabels
Kofferbak/slot/logo
En div pakkingen en lampjes
Echt een heel fijn rijdende 306 we waren na div andere gezien te hebben gelijk overtuigd dat deze het moest worden!
Nog te doen;
Komt 19 september een nieuwe blauwe kap op bij Cabriopartner in Amerongen.
Ook het skai op de deksel waar de kap in verdwijnt wordt vervangen ivm scheurtjes bij de scharnier punten.(wordt prachtig echt vaklui,en ik spreek uit ervaring)
Winterkap/hardtop
Strip op astijl vernieuwen ivm gaatjes
Spiegels blauw
Strippen op deuren blauw
Winterbanden met velgen
En links en recht wat nieuwe deurrubbers
Misschien nog xenon
Zal vast nog wel wat meer bij komen,ik ken mezelf!
Nou zal nu Es' ff gaan neuzen op dit forum kijken of we nog wat kunnen vinden op het gebied van onderdelen en wetenswaardigheden.
Zo nu nog ff op mijn windows pc wat foto's toevoegen want met de ipad werkt dat niet.
Mike,43 en na voorheen 2 xsi's en 2 Gti's gereden te hebben en na 10 jaar geen peugeot nu een leuke cabrio voor mijn vrouw ( en natuurlijk voor mezelf als
hobby ;) )gekocht.
FAQ 's:
100.000 km NAP en dealer aantoonbaar,ook de boekjes keurig aanwezig en afgestempeld.
Zeer mooi/gaaf leder.echt nog perfect!
Welliswaar geen elektrische kap maar daarvoor een super mooie perfect onderhouden 306.
Bij 94000 km een zeer grote beurt gehad bij erkende Peugeot dealer in Wageningen.(Versteeg Buurman)
Natuurlijk de standaard zaken zoals olie en filters
4 nieuwe banden
Uitlaat van voor naar achter
Distributieset
Schijven vervangen
Remslangen voor
Handrem kabels
Kofferbak/slot/logo
En div pakkingen en lampjes
Echt een heel fijn rijdende 306 we waren na div andere gezien te hebben gelijk overtuigd dat deze het moest worden!
Nog te doen;
Komt 19 september een nieuwe blauwe kap op bij Cabriopartner in Amerongen.
Ook het skai op de deksel waar de kap in verdwijnt wordt vervangen ivm scheurtjes bij de scharnier punten.(wordt prachtig echt vaklui,en ik spreek uit ervaring)
Winterkap/hardtop
Strip op astijl vernieuwen ivm gaatjes
Spiegels blauw
Strippen op deuren blauw
Winterbanden met velgen
En links en recht wat nieuwe deurrubbers
Misschien nog xenon
Zal vast nog wel wat meer bij komen,ik ken mezelf!
Nou zal nu Es' ff gaan neuzen op dit forum kijken of we nog wat kunnen vinden op het gebied van onderdelen en wetenswaardigheden.
Zo nu nog ff op mijn windows pc wat foto's toevoegen want met de ipad werkt dat niet.