hallo ik wil de clarion radio er uit halen om te kijken of ik een cd speler er op aan kan sluiten die ik gezien heb op het forum
het is een affabriek en zit veder geen gaten in
heb wel pinnen voor pioneer en blauwpunt ook voor de rt3 in mijn 307 sw maar deze zitten geen gaten in zit anders vast denk ik
Wat is nu je vraag ?
Alleen de radio er uit en de CD er in ? Of ben je kijken of de CD op de Radio past
heb mijn originele radio er uit gekregen door in de uitsparing links en rechts onder een voedermaatje te stoppen.
Doel je op mijn wisselaar? Daar mag je de radio die ik heb gratis bij hebben;)
![]() Dit is een voorbeeldfoto, om aan te geven welke radio je moet hebben (zie de knopjes). Op de achterkant moet deze aansluiting zitten; ![]()
ja zo'n radio heb ik heb hem er uit wil er of een pioneer in hebben of een wisselaar er bij heb er aleen niet meer dan 15 euro voor over want ik heb nog een pioneer liggen dan zet ik deze er wel in
ps ben je ook op het 307 forum actief
Dat moet dan wel passen he;). Er zijn wdb. nogal wat verschillende kabels in omloop die niet altijd even goedkoop zijn... Sommige verloopkabels zijn nog duurder dan een nieuwe wisselaar.
Ben niet op het 307 forum actief; heb er geen ;) Die Wisselaar die ik heb is compleet met kabel en is plug& play op je huidige radio. Echter gaat die Clarion wisselaar voor €15,- echt niet weg. Je mag hem voor €35,- komen halen; voor €40,- wil ik hem verzenden ;).
dan gaat het over
toch bedankt dan zet ik de pioneer er in dacht dat je wel een 307 had omdat ik de plaatjes van je radio even terug zag en bekende foto,s zag groeten henry
Ha, Google is je grootste vriend he ;).
Maar even goed geen probleem hoor. Ligt mij niet in de weg, maar had wel mooi opgeruimd :D henry bruggink schreef:het is een affabriek en zit veder geen gaten in Sorry! Je hebt gelijk.. Ik zit ook met de 307 in mijn hoofd :P Ik bedenk me net dat wij het dashboard kastje (bovenste) los hebben gehaald en erachter wat geduwd hebben om hem los te krijgen. Alleen als je een airbag hebt gaat dat niet op. Ben trouwens ook vaste klant op het 07forum :)
zoals arjan zegt gaat het goed er zitten 2 kleine uitsparingen onder de radio en daar zitten een paar klipjes op die houd de radio vast
Ik heb even de postst hier gelezen, maar zo ver ik kan zien zitten er nergens uitsparingen.
Hoe krijg ik deze radio er zonder te beschadigen uit? ![]() Als dat nl. mogelijk is, wil ik mijn eigen Sony + connectoren voor stuurbediening aansluiten. https://www.carstereohelp.org/stereoremo...6UKStr.htm Volgens mij krijg ik echt niks tussen de radio en het grijze gedeelte...
'01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
'99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/??? '98 306 GTI6 2.0 16v - Restoratie project '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily
Zie wel dat je daar aparte sleutels voor moet hebben.
Welk model heb je ? voorbeeldje, zoek ik wel ff verder. https://www.autoshopdetijger.nl/demontag...-2818.html[COLOR="Silver"] ========== Post samengevoegd op 09:49 ========== De vorige post was op 09:47 ========== [/COLOR]Hoewel, deze zijn ALLE clarion [SIZE=2][/SIZE]
Ik heb de radio zoals op de afbeelding die ik gepost heb. Het is de originele Clarion radio-cassette speler.[COLOR="Silver"]
========== Post samengevoegd op 09:54 ========== De vorige post was op 09:49 ========== [/COLOR] Bengel schreef:Zie wel dat je daar aparte sleutels voor moet hebben. Zag ik ook, maar ik vraag me toch af of af-fabrieks radio's daar ook onder vallen.
'01 306 cabrio 1.8 16v - Zomer
'99 306 S16 2.0 16v - Daily/fun/track/??? '98 306 GTI6 2.0 16v - Restoratie project '96 306 XSI6 2.0 16v - RFS project '92 405 PikesPeak tribute - Tribute project '18 308 1.2 PureTech BlueLease Executive - Lease / daily |