Weet iemand hoe je de verlichting achter de kachelbediening vervangt?
allereerst hallo jou ken ik nog niet aangenaam kevin/terrortime is de naam
ik weet wel hoe je de lampjes vervangt. - je radio eruit halen+ het framepje - de onderste kap (waar je knoppen van je mistlampen enz + je klokje inzitten) verwijderen door een platte schroevendraaier er tussen te steken en de kap er af trekken dan zie je 3 schroeven zitten die eruithalen - dan de kap waar normaal je radio inzit losmaken dat doe je door het gat (waar je radio zat) daar zitten aan weerskanten 2 boujes die los draaien dan kun je de kap ook naar je toetrekken en dan is die ook verwijderd dan zie je het paneel van de verwarming etc het zwarte gedeelte (waar de knoppen inzitten) kun je er zo af klikken (dat zie je gelijk ) daar achter zitten de lampjes dus vervangen en alles op de zelfde manier terug zetten :roll: et klinkt moeilijker dan het is haha is egt een EITJE hoop dat je wat aan me uitleg hebt
Kijk bedankt voor de tip, klinkt lastig maar we gaan het gewoon proberen.
Was eerst actief onder 306 xs maar sinds dat spam gezeur werkt deze niet meer :(
haha ok kijk ja da spam was vet irritant
geluukig geen last meer van maar ff tussen door ik zie dat je uit oosterhout komt? niet toevallig de oosterhout hier in de buurt?(nijmegen)
Link naar how-to: https://www.306-forum.nl/t4899-kermit306...+vervangen - Moderator
If you play music loud enough, the demons will stay away
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Dashboard verlichting en instrumenten verlichting uit | knorde | 12 | 2,795 |
17th August 2016 om 17:25 Laatste bericht: knorde |