Heb dus een 306 gekocht waarvan de kop afgehaald was ivbm een kapotte uitlaatklep op cilinder 4.
Heb daar een andere kop voor gehaald op de sloop.
Alles gemonteerd en zag dat de 2e injector niet geheel compleet was.
Rubbertje miste en het kopje op de neus.
Het rubbertje zat nog in de oude kop, en dat kopje lag tussen de overige bouten.
Dus ik dat ding weer in elkaar gedrukt en verder gegaan met monteren.
Nou is die dus helemaal klaar en loopt ie gewoon, alleen draait cilinder 2 dus niet goed mee.
Heb vonk op de kabel, dus ook de bougies even verwisseld van 1-2...
Dan zou je het probleem verplaatsen mocht de bougie kapot zijn. Niet het geval. cilinder 2 doet het nog niet.
Compressie heb ik...
Dus de injector werkt niet mee.
Nu denk ik dat de monteur die de auto uitelkaar gehad heeft De injector van 2 en 4 verwisseld heeft (om te proberen of iets.) omdat de uitlaatklep van cilinder 4 dus stuk was.
Nou haal ik morgen op de sloop wel wat andere injectoren......
Maar nu vraag ik mij af of die dingen wel eens kapot gaan.
Ik heb de injector aangestuurd, en hoor m klikken.
Zal die dan toch niet kapot zijn....Twijfel gevalletje dus.
Ik weet niet of de bedrading in orde is. Dat is nog helemaal gesealed zoals het hoort...kan maar zo dat cilinder 2 niet aangestuurd wordt.
Ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt ,maar ik zit dan ook meer in de opeltjes elke dag.
Heb daar een andere kop voor gehaald op de sloop.
Alles gemonteerd en zag dat de 2e injector niet geheel compleet was.
Rubbertje miste en het kopje op de neus.
Het rubbertje zat nog in de oude kop, en dat kopje lag tussen de overige bouten.
Dus ik dat ding weer in elkaar gedrukt en verder gegaan met monteren.
Nou is die dus helemaal klaar en loopt ie gewoon, alleen draait cilinder 2 dus niet goed mee.
Heb vonk op de kabel, dus ook de bougies even verwisseld van 1-2...
Dan zou je het probleem verplaatsen mocht de bougie kapot zijn. Niet het geval. cilinder 2 doet het nog niet.
Compressie heb ik...
Dus de injector werkt niet mee.
Nu denk ik dat de monteur die de auto uitelkaar gehad heeft De injector van 2 en 4 verwisseld heeft (om te proberen of iets.) omdat de uitlaatklep van cilinder 4 dus stuk was.
Nou haal ik morgen op de sloop wel wat andere injectoren......
Maar nu vraag ik mij af of die dingen wel eens kapot gaan.
Ik heb de injector aangestuurd, en hoor m klikken.
Zal die dan toch niet kapot zijn....Twijfel gevalletje dus.
Ik weet niet of de bedrading in orde is. Dat is nog helemaal gesealed zoals het hoort...kan maar zo dat cilinder 2 niet aangestuurd wordt.
Ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt ,maar ik zit dan ook meer in de opeltjes elke dag.