Ik kan een phase 3 leren interieur overnemen voor in mijn phase 1. Dat de stoelen en de banken passen weet ik maar passen de deurpanelen 1 op 1 of moet er veel aangepast worden.
Richard
Richard
Ik kan een phase 3 leren interieur overnemen voor in mijn phase 1. Dat de stoelen en de banken passen weet ik maar passen de deurpanelen 1 op 1 of moet er veel aangepast worden.
Richard
Bij de Cabrio zitten de raamknopjes (elec ramen) op een andere plaats voor phase 1 en 3, weet niet hoe dat bij andere uitvoeringen is?
Mijn auto: 306 2.0 16v cabriolet '98
Auto van mijn dame: 206 1.1 XR 5 deurs '01 ---------------------------------------------------------- R.I.P.: 306 2.0 16v cabriolet '99 †09-11-14†
Ook zo, maar volgens mij zijn die qua lengte wel goed om in een andere deurkaart te zetten. De stekkeraansluiting ben ik niet helemaal zekervan, of die gelijk is. Als je de schakelaars ed. erbij hebt Richard, zal het wel gaan denk ik.
fab306 schreef:Volgens mij zijn de stekkers heel anders. gaat toch alleen om de panelen of lees ik verkeerd ?
Ik heb het destijds ook gedaan, maar je bent er wel een dag mee bezig om je elektra uit te zoeken en de deurkaarten te plaatsen.
Kijk hier: https://www.306-forum.nl/interieur-fase-...-2641.html Kijk dus ook even in de link naar het pudrivers forum (registreren). Voor de deuren over te zetten heb ik nog een setje beugels liggen(zie de bestelnummers van robsterdnbobster), want die kan je alleen in veelvoud van 4 bestellen. Terwijl je de beugels maar 1x nodig hebt ivm links en rechts :P Ik heb alleen de deurpinnen niet meer liggen. Mocht je die van mij willen overnemen heb je alleen nog zelftappers en de deurpinnen nodig.
Gaat in principe alleen om de panelen. Heb nu een roland garros interieur wat ik eigenlijk niet echt mooi vind en het interieur dat ik gevonden heb is een zwart leren interieur.
Dus als ik het goed heb zitten de raamschakelaars op een andere plek (phase 3 zitten hoger t.o.v een phase , toch??). Opzich is het aanpassen van de bedrading niet echt het probleem, moet dus alleen de schakelaars met stekker hebben. Nu even een kleine peiling van jullie kant, zoals ik al zei heb ik nu het roland garros interieur erin zitten. Dus wit leren zijkant en paars/groene stoffen bekleding aan de binnenkant. Nu zit er een gaatje in de zijkant van de stoel (instap bestuurderszijde) in de stof en het leer is nog helemaal goed. En viavia heb ik nu een bekleder gevonden die dat eventueel kan repareren. Maar wat zouden jullie denken van een vol wit leren interieur, dus het stof verwijderen en vervangen voor wit leer? Richard
Kun je niet een stukje van het stof, dat niet opvalt, van de achterbank gebruiken om de voorstoel te repareren?
Een goed RG interieur vind ik persoonlijk mooier dan zwart leer. Maar jij moet er op zitten/tegenaan kijken dus aan jou de keuze ;)
Eens met hierboven.
Het is je eigen smaak en er zullen weinig tot geen witte interieurs zijn in een 306. En in jouw kleur staat wit echt wel :) |
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Stuurwiel past niet meer | sjaak14 | 15 | 4,432 |
12th July 2014 om 23:28 Laatste bericht: fab306 |
|
Past dit stuur? | matthijs-b | 6 | 2,013 |
19th March 2013 om 10:18 Laatste bericht: TvH |
|
Welk interieur filter past hierin? | 306G3 | 2 | 1,682 |
1st November 2011 om 13:41 Laatste bericht: Bengel † |