Gistermiddag een andere deur (bestuurders kant) er op geschroefd.
Daarbij heb ik het zwart-rode kastje van m'n oude deur mee genomen in de veronderstelling dat die voor de CV is. Maar helaas geen CV :(
Ik zag wel dat er bij de oude deur een doe-het-zelf draadje onder de deurrubber vanuit de auto door een geboord gaatje de deur in liep en richting het slot-mechanisme verdween. Weet iemand of er een bekend probleem is met de sloten van een phase 1 wat met een 2-aderige kabel is op te lossen? Wellicht is dat nu het probleem bij de CV.
Donor-deur is overigens van een '96er ,de rest van de auto is van '94. Mag geen problemen geven toch?
Moet ik misschien de boel resetten om de CV weer aan de gang te krijgen?
Hmm misschien toch iets voor een apart topic :+
Daarbij heb ik het zwart-rode kastje van m'n oude deur mee genomen in de veronderstelling dat die voor de CV is. Maar helaas geen CV :(
Ik zag wel dat er bij de oude deur een doe-het-zelf draadje onder de deurrubber vanuit de auto door een geboord gaatje de deur in liep en richting het slot-mechanisme verdween. Weet iemand of er een bekend probleem is met de sloten van een phase 1 wat met een 2-aderige kabel is op te lossen? Wellicht is dat nu het probleem bij de CV.
Donor-deur is overigens van een '96er ,de rest van de auto is van '94. Mag geen problemen geven toch?
Moet ik misschien de boel resetten om de CV weer aan de gang te krijgen?
Hmm misschien toch iets voor een apart topic :+