hallo mensen, ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen..
De naam is Walter en de reden dat ik me heb aangemeld is dat ik een Peug.306 XSI van 98 heb aangeschaft.
Gewoon zo maar, het model bevalt me en de prijs was goed.
Heb vandaag de auto in kaart gebracht, wat er nog aan moet gebeuren.
Dat heb ik dus vandaag gedaan totdat ik door de mist mijn auto niet meer zag...
Nou hehe, het heeft even geduurt maar nu zitten dan eindelijk mn stickers en mn witte kapjes erop, nou opschieten met dat voorjaar, dan kunnen mijn witte oz superturismo's er op!!:)
laat maar ff weten wat jullie er van vinden!
[attachment=759]
Het heeft wel wat die witte kapjes.
Je mag je reactie trouwens de volgende keer ook gewoon in het eerdere topic zetten hoor, dan blijft het voor ons ook een beetje overzichtelijk wat er allemaal aan je xsi gedaan word.
Dankje:) oke ik wis die anderen wel!;)
Hmmm... niet mijn ding zo'n witte kapjes. Dat komt m.n. door het vele zwarte kunststof wat op de auto zit. Was de rest allemaal mee gespoten, dan zou ik het miss. wel wat vinden.
jah dat van dat kunstof klopt, maar anders wordt het weer zo'n plastic fantastic ding, als ik het niet meer mooi vind, heb ik nog 2orginele zwarte kapjes liggen en klik ik die er weer op! en wat vinden jullie van de stickers>?
@Ruud hoe kan ik mijn eerdere topics verwijderen?
Sticker zit m.i. iets te hoog. En persoonlijk vind ik het zonder mooier... sorry...
hahah ieder zijn smaak;)
Als er al gereageerd is kan je ze niet meer verwijderen.
Je kan wel aan de moderators vragen of ze je topics kunnen samen voegen.
De naam is Walter en de reden dat ik me heb aangemeld is dat ik een Peug.306 XSI van 98 heb aangeschaft.
Gewoon zo maar, het model bevalt me en de prijs was goed.
Heb vandaag de auto in kaart gebracht, wat er nog aan moet gebeuren.
Dat heb ik dus vandaag gedaan totdat ik door de mist mijn auto niet meer zag...
Nou hehe, het heeft even geduurt maar nu zitten dan eindelijk mn stickers en mn witte kapjes erop, nou opschieten met dat voorjaar, dan kunnen mijn witte oz superturismo's er op!!:)
laat maar ff weten wat jullie er van vinden!
[attachment=759]
Het heeft wel wat die witte kapjes.
Je mag je reactie trouwens de volgende keer ook gewoon in het eerdere topic zetten hoor, dan blijft het voor ons ook een beetje overzichtelijk wat er allemaal aan je xsi gedaan word.
Dankje:) oke ik wis die anderen wel!;)
Hmmm... niet mijn ding zo'n witte kapjes. Dat komt m.n. door het vele zwarte kunststof wat op de auto zit. Was de rest allemaal mee gespoten, dan zou ik het miss. wel wat vinden.
jah dat van dat kunstof klopt, maar anders wordt het weer zo'n plastic fantastic ding, als ik het niet meer mooi vind, heb ik nog 2orginele zwarte kapjes liggen en klik ik die er weer op! en wat vinden jullie van de stickers>?
@Ruud hoe kan ik mijn eerdere topics verwijderen?
Sticker zit m.i. iets te hoog. En persoonlijk vind ik het zonder mooier... sorry...
hahah ieder zijn smaak;)
Als er al gereageerd is kan je ze niet meer verwijderen.
Je kan wel aan de moderators vragen of ze je topics kunnen samen voegen.