Ik ben in bezit van een peugeot 306 XSI 2.0l uit 1998. laatst stond ik in de file en na 10 minuten merkten ik dat de tempratuur van de motor flink omhoog ging. Normaal gesproken hoor ik altijd de ventilator aanslaan, door zijn harde geluid. Maar dit was niet het geval. De tempratuur meter ging richting het rode gebied. Toen moest ik maar ergens gaan parkeren en met de voet verder.
Ik heb even opgezocht in de handleiding welke zekering verbonden is met de ventilator maar deze kan niet stuk zijn want dan zou het dimlicht ook niet moeten werken en deze werkt gewoon.
Nu heb ik mensen horen zeggen dat waarschijnlijk de Thermostaat defect is. Waar kan ik deze vinden en hoe kan ik het zien dat deze defect is. Verder nog tips? Voor dat ik naar de dure garage ga.
Ik heb even opgezocht in de handleiding welke zekering verbonden is met de ventilator maar deze kan niet stuk zijn want dan zou het dimlicht ook niet moeten werken en deze werkt gewoon.
Nu heb ik mensen horen zeggen dat waarschijnlijk de Thermostaat defect is. Waar kan ik deze vinden en hoe kan ik het zien dat deze defect is. Verder nog tips? Voor dat ik naar de dure garage ga.