zow.......
ik weet niet of het echt een heel groot project gaat worden, maar ik vind het wel leuk om zelf ook bij te houden, wat er allemaal aan de auto veranderd is sinds aankoop:)
de auto:
beetje wazige foto, maar het gaat om het idee :)
kenmerken:
306 xr 1.4 galerie uit 1995
mistlampen voorzijde
elektrische ramen voorzijde
stuurbekrachtiging
groen!
wat heb ik er al aan gedaan:
-radio ingebouwd.
-voorspeakers vervangen.
-klokje eruit gehaald, deze deed het niet........ dus die gaan we tzt vervangen.
-uitlaat klem vervangen aan de voorzijde.
![[Afbeelding: img3114x-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2011/12/img3114x-1.jpg)
de onderste klem was dus gebroken toen ik vanaf me werk naar huis reed op de a-28.....
dat was geen pretje zonder demping!
deze heb ik vervangen door de klem erboven...... een stuk beter!
en nu het allerleukste :)
vandaag heb ik een 1.6 blok uit 2000 gekocht (TU5JP).
met 123000 km's.
binnenkort even winkelen voor een nieuwe koppeling, nieuwe distributieriem en een 1.6 computer zonder code.
tevens nog even een ander aandrijfas voor de passagierzijde.
en dan is het de bedoeling om deze over een klein maandje te swappen.
dit zal gedaan worden door martijn van midnight motorsport.
hier heb ik de volste vertouwen in!
de swap is trouwens niet persee omdat het 1.4 blok op is, maar deze heeft ook al 215000 km gelopen, en last van een klein olielekje op de bekende plek links voor....... volgend jaar moet toch zowiezo de distributie, en waarschijnlijk de koppeling... dus dan maar meteen een fris blokje! en een beetje meer power :)
ik weet niet of het echt een heel groot project gaat worden, maar ik vind het wel leuk om zelf ook bij te houden, wat er allemaal aan de auto veranderd is sinds aankoop:)
de auto:
![[Afbeelding: img3118w-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2011/12/img3118w-1.jpg)
beetje wazige foto, maar het gaat om het idee :)
kenmerken:
306 xr 1.4 galerie uit 1995
mistlampen voorzijde
elektrische ramen voorzijde
stuurbekrachtiging
groen!
wat heb ik er al aan gedaan:
-radio ingebouwd.
-voorspeakers vervangen.
-klokje eruit gehaald, deze deed het niet........ dus die gaan we tzt vervangen.
-uitlaat klem vervangen aan de voorzijde.
![[Afbeelding: img3114x-1.jpg]](https://www.306-forum.nl/images/imported/2011/12/img3114x-1.jpg)
de onderste klem was dus gebroken toen ik vanaf me werk naar huis reed op de a-28.....
dat was geen pretje zonder demping!
deze heb ik vervangen door de klem erboven...... een stuk beter!
en nu het allerleukste :)
vandaag heb ik een 1.6 blok uit 2000 gekocht (TU5JP).
met 123000 km's.
binnenkort even winkelen voor een nieuwe koppeling, nieuwe distributieriem en een 1.6 computer zonder code.
tevens nog even een ander aandrijfas voor de passagierzijde.
en dan is het de bedoeling om deze over een klein maandje te swappen.
dit zal gedaan worden door martijn van midnight motorsport.
hier heb ik de volste vertouwen in!
de swap is trouwens niet persee omdat het 1.4 blok op is, maar deze heeft ook al 215000 km gelopen, en last van een klein olielekje op de bekende plek links voor....... volgend jaar moet toch zowiezo de distributie, en waarschijnlijk de koppeling... dus dan maar meteen een fris blokje! en een beetje meer power :)