Hallo! Ik ben Otto en heb sinds 2 weken een 306 Break van 2000. 't Is een 1800 xt met een soort van paarsblauwe kleur. Gekocht bij een handelaar, zonder garantie (wie niet waagt...) met een goeie 129k op de klok, boekje erbij (distributieriem net vervangen), klein deukje onder het achterlicht maar verder van binnen en van buiten in prachtige staat.
M'n vorige daily was een 309 1.4 van 1990 die ik kreeg van een oud vrouwtje (serieus!) met 140k op de teller maar met een kappotte koppeling en wat APK-puntjes. Een paar middagen klussen en een APK verder reed ik op die oldtimer in 2 jaar tijd dik 40k extra op de klok. Helaas ben ik met die auto een paar weken terug in een enorme regenbui met spekglad wegdek op een afrit met zo'n 50 km/u de vangrail geraakt. Linker voorkant zodanig beschadigd dat deze voor een leuk bedrag niet meer was op te knappen. De 309 moest dus het veld ruimen.
Heb naast de 306 nog een Ford Puma 1.7 voor de fun en m'n din rijdt een Ford Ka.
Ik hoop even plezier te hebben van m'n door vrienden tot jan-burgerlul-koets-met-labrador-en-ponyparkslagharen-sticker-op-de-kont gedoopte 306 station en op dit forum terecht te kunnen met vragen (over o.m. waterdruppels uit het speakerrooster in de deur en een onregelmatig draaiende interieurventilator)
nb: hoop nog een paar fotootjes te posten.
M'n vorige daily was een 309 1.4 van 1990 die ik kreeg van een oud vrouwtje (serieus!) met 140k op de teller maar met een kappotte koppeling en wat APK-puntjes. Een paar middagen klussen en een APK verder reed ik op die oldtimer in 2 jaar tijd dik 40k extra op de klok. Helaas ben ik met die auto een paar weken terug in een enorme regenbui met spekglad wegdek op een afrit met zo'n 50 km/u de vangrail geraakt. Linker voorkant zodanig beschadigd dat deze voor een leuk bedrag niet meer was op te knappen. De 309 moest dus het veld ruimen.
Heb naast de 306 nog een Ford Puma 1.7 voor de fun en m'n din rijdt een Ford Ka.
Ik hoop even plezier te hebben van m'n door vrienden tot jan-burgerlul-koets-met-labrador-en-ponyparkslagharen-sticker-op-de-kont gedoopte 306 station en op dit forum terecht te kunnen met vragen (over o.m. waterdruppels uit het speakerrooster in de deur en een onregelmatig draaiende interieurventilator)
nb: hoop nog een paar fotootjes te posten.