Alle Jezus.
Of hij ook van hier is geen idee, Maar zit er niet een Kevin op T306T die uit Etten komt ?
(Sorry, had dit topic over het hoofd gezien, dubbel post inmiddels gesloten ;) )
Iemand dacht al dat het mijn 306 was. Gelukkig niet. Maar volgens mij heb ik ooit op t306t een andere grijze met deze velgen gezien, zou even moeten zoeken dan.
Alle me maggie's. Dat is een beste klap zeg.
Vind het nog wonderbaarlijk dat de bestuurder het overleeft heeft.
Zodeknetters! Die zit goed inelkaar!
Kan je toch goed zien dat de 306 al een gedateerde wagen is. Een auto van nu had er waarschijnlijk nog iets beter uit gezien Gerben schreef:hoe meer de auto in elkaar zit, hoe beter voor de inzittenden... Weet niet, jij ziet ze binnen komen tijdens je dienst. Leg eens uit.
hoe meer de auto in elkaar zit, des te meer energie van de klap is er in het materiaal gaan zitten en niet je lichaam.
Je lijf vind et nie leuk als jij met 80 opeens stilstaat en het moet zelf die energie opvangen.. dat overleef je namelijk niet.. Het feit dat deze bestuurder nog leeft komt door de auto die er zo beroerd uit ziet.. (dit is trouwens ook de reden waarom er niks van een F1 auto overblijft na een crash) ;)
Jup, dat klopt wel, maar de wagen is finaal geknikt en ik denk dat de eigenaar heel veel geluk heeft gehad met zijn benen.
Leuk om de vergelijking van de 3 generaties achter elkaar te zetten (let dan vooral op de raamstijlen en het bollen van het dak boven de achterdeuren): Ik zit toch liever in me 307 dan in de 306 tijdens de crash :D Maar dat mag ook wel, want er zit bijna 10 jaar ontwikkelingsverschil in. [video]https://www.youtube.com/watch?v=J4PTjtzjm2o[/video] [video]https://www.youtube.com/watch?v=2YqllgEvev4[/video] [video]https://www.youtube.com/watch?v=t8Q3X4j_Qew[/video] Jeroen schreef:Jup, dat klopt wel, maar de wagen is finaal geknikt en ik denk dat de eigenaar heel veel geluk heeft gehad met zijn benen. En toch blijf ik het zonde vinden. |