Hoi ,
Ik heb weer eens een avontuurtje met mijn 306 break 2001 XT 1.6 16v 72Kw.
Mijn auto begon tijden geleden slechter stationair de lopen , hij bokte en de garage waar ik destijds was vond het wel best.
Maar helaas ging het gister mis , op de snelweg ging de auto stotteren en stationair was helemaal geen doen meer .
Gelukkig kon ik in
hilversum nog even naar garage van der meij , waar ze zelfs om 17:50 nog mensen ontvangen .
Daar aangekomen ging de stekker erin en gas uitgezet en bleek dat bobine vermoedelijk stuk was , probleem elektrisch cilinder 3 en 4 , dus vandaag nieuwe bougies erin en bobine en karren maar .
Tot ik de gas knop van mijn teleflex installatie indrukte ....
Dan bokt ie weer ....
Maargoed , morgen ff langs de gasboer in de Bilt , heeft iemand al ideeën of dit een leuk grapje gaat worden of zal waarschijnlijk een vuiltje de boosdoener zijn ...
Installatie is bijna 4 jaar oud en zit er bijna 70000km in .
groetjes martijn
p.s. oranje motorlampje knipperde en brand nu altijd
Wie zegt me nu dat ie oude bobine wel echt stuk was ..
Ik heb weer eens een avontuurtje met mijn 306 break 2001 XT 1.6 16v 72Kw.
Mijn auto begon tijden geleden slechter stationair de lopen , hij bokte en de garage waar ik destijds was vond het wel best.
Maar helaas ging het gister mis , op de snelweg ging de auto stotteren en stationair was helemaal geen doen meer .
Gelukkig kon ik in
hilversum nog even naar garage van der meij , waar ze zelfs om 17:50 nog mensen ontvangen .
Daar aangekomen ging de stekker erin en gas uitgezet en bleek dat bobine vermoedelijk stuk was , probleem elektrisch cilinder 3 en 4 , dus vandaag nieuwe bougies erin en bobine en karren maar .
Tot ik de gas knop van mijn teleflex installatie indrukte ....
Dan bokt ie weer ....
Maargoed , morgen ff langs de gasboer in de Bilt , heeft iemand al ideeën of dit een leuk grapje gaat worden of zal waarschijnlijk een vuiltje de boosdoener zijn ...
Installatie is bijna 4 jaar oud en zit er bijna 70000km in .
groetjes martijn
p.s. oranje motorlampje knipperde en brand nu altijd
Wie zegt me nu dat ie oude bobine wel echt stuk was ..