TopicStarter: dirkjap
TopicDatum: Geplaatst: 14 Mrt 2007 06:18 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 14 Mrt 2007 06:18 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
dirkjap schreef:goeieavond!
mijn naam is jasper alias 'dirkjap' en rij sinds mei 2006 in de peugeot 306 xs 1.6 16V in de kleur blauw bouwjaar '98. 115 000 Km staat er op de tellert
Mijn pa kocht hem toen de auto 2 jaar oud was, en nu istie dus van mij (voor wie het weten wil rijd hij nou in een 307 1/6 16v uit 2006)!
ik heb de normale banden met wieldoppen inmiddels vervangen voor 16" OZ Superturismo met goodyear banden.
tevens een andere uitlaat eronder gedaan en bescheiden muziekinstallatie zit er uiteraard ook in!
Ik zit er hard over na te denken om een bodykit van psg op te doen
maar twijfel nog er nog over om over 4 jaar een andere auto te kopen,
of om de bodykit aan teschaffen en te plaatsen en er nog 7 jaar mee te rijden. Moet natuurlijk ook nog is op mezelf gaan wonen ooit :)
Pug-306-Ibiza schreef:Geplaatst: 14 Mrt 2007 07:38 pm
Welkom bij de club :) ziet er al mooi uit, ben benieuwd naar je verdere tuning plannen ennuh ga je ook club lid worden van team306 ? :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 14 Mrt 2007 07:59 pm
:) welkom opt forum
:) en ckers lid worden :)
Sephiroth schreef:Geplaatst: 14 Mrt 2007 09:04 pm
welkom
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 14 Mrt 2007 10:32 pm
lekkere bumperkit heb ik nog niet vaker gezien btw
orange boxke schreef:Geplaatst: 14 Mrt 2007 11:13 pm
welkom en zeker lid worde ja
@matheeuwissen:
die bumperkit kun je krijgen via auto-style dacht ik :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 18 Mrt 2007 01:39 pm
Welkom op dit forum :)
mark306xt schreef:Geplaatst: 18 Mrt 2007 02:18 pm
heej, Welkom hier en nog veel veilige km'tjes toegewenst!!
Gr. Mark
ColdFusion schreef:Geplaatst: 18 Mrt 2007 04:18 pm
welkom
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 04:20 pm
Welkom, welkom! Leuke auto!
Geinig dat je dus eigelijk in de oude auto van je vader rijdt :) :)
Thomas schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 04:23 pm
Mooie auto hoor!
Je hebt wel een joekel van een eindstuk op je uitlaat zeg! :)
dirkjap schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 10:58 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Welkom, welkom! Leuke auto!
ja eigelijk wel, en ik ben er onwijs blij mee zelfs, zeker aangezien ik eigelijk een mazda 323 f wilde hebben
deze nl
gelukkig rij ik er niet in :)
en die nieuwe 307 van me pa, die heb egt geluk, binnen 10 maanden tijd al 3 keer schade.. eerst schaafde hij met z'n spiegel langs wat stenen, toen parkeerschade door dat iemand er langs was geschaafd (en zo eerlijk was geen briefje achter te laten, maar gelukkig zijn er ook nog eerlijke ooggetuigen die briefjes achterlaten) en eergister had ie ingeparkeerd naast een hagenaartje (net als een amsterdammertje, kutpaaltjes) niks aan de hand, gaat ie smiddags weg, hebben ze er een plantenbak voor gezet, voorbumper verrot :S
ColdFusion schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 11:35 pm
nou nou "gelukkig rijd ik er niet in"
is niks mis met een 323, vriend van mij heeft er één en zijn goede autos hoor :)
en je pa kan niet rijden :) (JK)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 23 Mrt 2007 03:11 pm
dirkjap schreef: MasterOfSpeed408 schreef: Welkom, welkom! Leuke auto!
ja eigelijk wel, en ik ben er onwijs blij mee zelfs, zeker aangezien ik eigelijk een mazda 323 f wilde hebben
deze nl
gelukkig rij ik er niet in :)
en die nieuwe 307 van me pa, die heb egt geluk, binnen 10 maanden tijd al 3 keer schade.. eerst schaafde hij met z'n spiegel langs wat stenen, toen parkeerschade door dat iemand er langs was geschaafd (en zo eerlijk was geen briefje achter te laten, maar gelukkig zijn er ook nog eerlijke ooggetuigen die briefjes achterlaten) en eergister had ie ingeparkeerd naast een hagenaartje (net als een amsterdammertje, kutpaaltjes) niks aan de hand, gaat ie smiddags weg, hebben ze er een plantenbak voor gezet, voorbumper verrot :S
Als je vader nog een nieuwe voorbumper nodig heeft, ik heb hier nog een tuning voorbumper voor de 307 liggen!! :)
dirkjap schreef:Geplaatst: 23 Mrt 2007 06:34 pm
ik zal eht voorstellen aan hem, maar ik denk niet dat ie uhm wil, hij vind mij al niet sporen, en zoveel doe ik niet eens aan me auto, ken je nagaan :)
@ coldfusion; tog gek, in 33 jaar geen schade, dan 2 keer stomme pech (en 1 keer niet kunnen inschatten heo groot je neiuwe auto is) en dan ken je al niet meer rijden :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 23 Mrt 2007 10:31 pm
Mja dat had ik wel al verwacht maar goed ik krijg ze niet verkocht :) ze staan hier bij te koop ''3 tuning bumpers'' met foto :)
Ik vind die einddemper van je vet :)
ColdFusion schreef:Geplaatst: 23 Mrt 2007 10:35 pm
dirkjap schreef: ik zal eht voorstellen aan hem, maar ik denk niet dat ie uhm wil, hij vind mij al niet sporen, en zoveel doe ik niet eens aan me auto, ken je nagaan :)
@ coldfusion; tog gek, in 33 jaar geen schade, dan 2 keer stomme pech (en 1 keer niet kunnen inschatten heo groot je neiuwe auto is) en dan ken je al niet meer rijden :)
:) :) was maar grapje hoor :) :)
dirkjap schreef:Geplaatst: 24 Mrt 2007 06:16 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Mja dat had ik wel al verwacht maar goed ik krijg ze niet verkocht :) ze staan hier bij te koop ''3 tuning bumpers'' met foto :)
Ik vind die einddemper van je vet :)
die einddemper koste iets van 4 tientjes bij automatt toen me rboer hem kocht. hij heeft een jaar of 5 onder een subrau impreza 1.6 gehangen.
zei k tegen me broer dat k een mooie uitlaat had gezien, had hij 10 minute daarvoor een andere gekocht en kon ik deze zo krijgen... he verdorie :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft