TopicStarter: SkriD-NL
TopicDatum: Geplaatst: 04 Apr 2007 06:14 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 04 Apr 2007 06:14 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
SkriD-NL schreef:Hey!! ikzal me ook even voorstellen: Ik be Simon ben 20 jaar en kom uit Scherpenzeel (GLD)
En dit is mijn 306:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
red-hazard schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 06:23 pm
schone pug en welkom :)
heb je er nog verdere plannen mee?
Pug306cC schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 06:25 pm
ja hij wil um alleen nog verlagen
vertelde die op het 306forum :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 01:51 pm
Heyyy welkom!
Mooi strakke peug joh, vette kleur :)
Je booskijkers vind ik erg mooi man! Wou dat ik ze had :)
Je luchtinlaat is wel nog niet helemaal ideaal he, ik stuur je binnekort wel ff PB;)
SkriD-NL schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 02:03 pm
Dank jullie!! :)
Yep zoals erik terecht opmerkte wil ik hem voorlopig alleen nog verlagen, ik wil er niet heel errg veel geld in stoppen maar hij moet wel naar mijn idee mooi worden.. :)
Enne die booskijkers komen bij autostyle vandaan.. niet zo duur ik geloof een kleine 50 euro en je kunt ze makkelijk zelf spuiten (heb ik ook gedaan en ik kan dus echt niet spuiten :) ).
Mare hoe bedoel je ik stuur je nog een PB over die lucht inlaat?
misschien een domme vraag maar... wat is een Pb?? :)
Gr. Simon
Sephiroth schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 02:29 pm
Heheh privébericht betekent dat. Je kan met dit forum privéberichtjes sturen naar leden van het forum. Die krijg je dan in je postbakje.
Welkom btw.
Thomas schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 03:16 pm
Welkom!
Dat filter van je, is dat niet gewoon een Green vervangingsfilter waarbij je de behuizing van hebt weggehaald?? Lijkt mij niet echt ideaal nee...
SkriD-NL schreef:Geplaatst: 06 Apr 2007 06:12 pm
Het is gewoon een green openlucht filter ik heb de originele behuizing weg gehaald en deze er op geplaatst. deze is pas gemaakt voor mijn type 306.
En hij doet het prima hoor!! :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft