TopicStarter: idontknow
TopicDatum: Geplaatst: 03 Apr 2007 10:48 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 03 Apr 2007 10:48 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
idontknow schreef:He mensen
Zal me ook ff voorstellen.
Ik ben dus Frank, 25 jaar en kom uit het ow zo mooie Veldhoven.
Ben een 4de jaars studentje, volg een opleiding milieutoezicht.
Sinds een half jaartje trots bezitter van een zwarte 306 xsi uit '94.
Zal binnenkort eens wat fotootjes maken en hier planten!
Dus die volgen nog.
Groeten
Jerommeke schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 12:45 pm
Welkom Fr@nk. Ben benieuwd naar de foto's! :)
orange boxke schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 03:24 pm
heey 1tje in de buurt
welkom
Sephiroth schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 03:25 pm
hm milieutoezicht??? Wat houd dat precies in... aangezien dat redelijk klinkt alsof het in mijn straatje ligt :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 04:32 pm
:) welkom hiero
we w8ten op je picies :)
:)
idontknow schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 06:40 pm
the blue pearl schreef: heey 1tje in de buurt
welkom
thnx :)
Dan weet ik waar ik moet zijn als ik er niet meer uit kom als er iets is aan me 306je :)
idontknow schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 06:42 pm
Sephiroth schreef: hm milieutoezicht??? Wat houd dat precies in... aangezien dat redelijk klinkt alsof het in mijn straatje ligt :)
Is grotendeels een milieu opleiding, alles wat met bodem, water, lucht en geluid te maken heeft, maar toch hoofd zaak het handhaven / verlenen van milieuvergunningen bij bedrijven.
Wat voor werk/opleiding doe jij dan als ik vragen mag?
Sephiroth schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 06:57 pm
F®ank schreef: Sephiroth schreef: hm milieutoezicht??? Wat houd dat precies in... aangezien dat redelijk klinkt alsof het in mijn straatje ligt :)
Is grotendeels een milieu opleiding, alles wat met bodem, water, lucht en geluid te maken heeft, maar toch hoofd zaak het handhaven / verlenen van milieuvergunningen bij bedrijven.
Wat voor werk/opleiding doe jij dan als ik vragen mag?
Ik doe de opleiding Milieukunde op HU (utrecht) (oftewel praktisch hetzelfde) en werk bij een milieukundig adviesbureau als uitvoerder/mkb-er en projectmedewerker.
idontknow schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 07:03 pm
Ok dan :)
Beetje leuke opleiding om te volgen?
Zit er aan te denken om hierna deeltijd hbo erbij te doen (of Utrecht of Den Bosch) , eerst maar eens een baantje vinden na me stage en dan eens bekijken wat ik nu precies wil, ff buikje vol van studeren :) .
Pug-306-Ibiza schreef:Geplaatst: 03 Apr 2007 10:44 pm
Heyz Nog een Frank uit de buurt hierzo :) welkom at the club ennuh succes met de 306, ben benieuwd naar de foto's en je toekomstplannen. :)
Sephiroth schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 06:56 am
F®ank schreef: Ok dan :)
Zit er aan te denken om hierna deeltijd hbo erbij te doen (of Utrecht of Den Bosch) , eerst maar eens een baantje vinden na me stage en dan eens bekijken wat ik nu precies wil, ff buikje vol van studeren :) .
Hehe ja ik had ook mijn buik vol van studeren. Daarom doe ik het ook deeltijd. Gewoon maar 1 daggie naar school. Tis wel een zware opleiding en nogal duur doordat het een prive opleiding is, maar als je mazzel hebt betaald de baas het wel.
idontknow schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 01:20 pm
Pug-306-Ibiza schreef: Heyz Nog een Frank uit de buurt hierzo :) welkom at the club ennuh succes met de 306, ben benieuwd naar de foto's en je toekomstplannen. :)
Toekomst plannen heb ik niet zo zeer, alhoewel...haha, genoeg plannen/ideeën wat ik graag zou willen, ben maar een arm studentje dus dat duurt wel ff voordat ik echt geld in me auto kan en wil gaan stoppen.
Ben maar begonnen met de verlichting van mijn tellerplaat, van dat soort kleine dingen, het is maar dat je bezig bent en blijft he :)
idontknow schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 01:22 pm
Sephiroth schreef: F®ank schreef: Ok dan :)
Hehe ja ik had ook mijn buik vol van studeren. Daarom doe ik het ook deeltijd. Gewoon maar 1 daggie naar school. Tis wel een zware opleiding en nogal duur doordat het een prive opleiding is, maar als je mazzel hebt betaald de baas het wel.
Dat is wel ideaal ja! Moet je nog lang?
Hoop ook zoiets voor elkaar te krijgen na mijn studie. Maar we zullen zien! Eerst maar kijken of ik ergens aan een baan kom, daarna zullen we verdere plannen maken!
Sephiroth schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 04:01 pm
F®ank schreef: Sephiroth schreef: F®ank schreef: Ok dan :)
Hoop ook zoiets voor elkaar te krijgen na mijn studie. Maar we zullen zien! Eerst maar kijken of ik ergens aan een baan kom, daarna zullen we verdere plannen maken!
Ja op dit moment betaal ik het nog zelf, maar als het mee zit wil mijn baas de kosten op zich gaan nemen vanaf juli. Ik moet nog 2 jaar. Ik heb anders nog wel wat contacten. Geef maar een gil als je wat nodig hebt.
hoekske451 schreef:Geplaatst: 04 Apr 2007 08:35 pm
welkom en idd veldhove is kort bij :)
idontknow schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 07:42 am
Sephiroth schreef: F®ank schreef: Sephiroth schreef: F®ank schreef: Ok dan :)
Ja op dit moment betaal ik het nog zelf, maar als het mee zit wil mijn baas de kosten op zich gaan nemen vanaf juli. Ik moet nog 2 jaar. Ik heb anders nog wel wat contacten. Geef maar een gil als je wat nodig hebt.
Zou mooi zijn als je baas het voor je gaat betalen!!Kan je weer meer geld in je 306 steken :)
Maar ik zal het onthouden! Eerst me studie maar afronden, paar hertentamens dus nog ff zweten voor het erop zit :)
Komt goed! Tegen de tijd dat ik weet wat ik wil gaan doen trek ik wel een keer aan de bel :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 01:39 pm
Welkom :) Veldhoven is idd niet ver :)
Post je binnekort ff foto's van je wagen? :)
Peutje schreef:Geplaatst: 05 Apr 2007 02:48 pm
Kijk eens aan.. Dat is lekker dichtbij.. k zal je vast nog wel een zien rijden
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 08 Apr 2007 11:18 am
Welkom op dit forum :)
idontknow schreef:Geplaatst: 12 Apr 2007 08:57 am
Duurt iets langer dan gedacht, mijn pc is ermee opgehouden dus kan nu geen foto's uploaden.
Wil toch wachten tot me witte zijknipperlichten binnen zijn en erop zitten.
Dus nog ff gedult.....ja duurt ff :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 12 Apr 2007 10:31 am
Haha inbouwen van andere knipperlichte heeft bij mij 1,5 maand op zich late wachte :) :)
idontknow schreef:Geplaatst: 12 Apr 2007 11:59 am
:)
Zolang hoop ik toch niet te wachten!
Heb ze afgelopen zaterdag besteld, ze zouden als het goed is vandaag binnen komen, dus hopelijk komen ze vandaag of morgen binnen, dat ik ze dit weekend erop kan zetten
Maar hoe komt het dat het al zolang duur bij jou?
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 12 Apr 2007 01:32 pm
Haha ik had eerst doorzichtige gekregen maar de klemmetjes braken af, dus daarna heb ik zwarte besteld, grijze gekregen voor de fase 2, dus toen heb ik ze eerst nog moeten bewerken voordat ze pasten :) :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft