TopicStarter: boneless
TopicDatum: Geplaatst: 13 Apr 2007 08:55 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 13 Apr 2007 08:55 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
boneless schreef:Jah je leest het goed Wittehandel (op het oude forum) is nu Boneless op het nieuwe forum .
En zoals jullie wel hebben kunnen lezen op het oude forum
was ik toe aan een nieuwe voorkant van me 306 en was eerst van plan om hem gewoon weer naar orignele staat te herstellen maar eerst maar eens ff de hele handel demonteren en kijken hoe groot de schade is
[/url]
en natuurlijk viel het zoals gewoonlijk niet echt mee schade was op het eerste gezicht niet zo veel maar nadat we waren begonnen met demonteren werd ik er niet vrolijker op :)
&
niet te vergeten..
en heb toen gelijk maar de keuze gemaakt om een fase ombouw door te zetten .
Is wel aardig gelukt maar heb nog een paar kleine puntjes te doen , maar moet eerst maar weer eens bij de dealer langs voor kleine spulletjes .
Verder moeten er nog maar een paar mooie velgjes onder komen deze zomer en dan laat ik hem eerst maar eens ff zo .
Maar er staan hier op het forum een aantal zeer mooie 306'en waar ik paar leuke ideetjes heb gezien die mij ook wel gaan passen :)
Mzzl's
Boneless :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 13 Apr 2007 08:56 pm
Nouww dat ziet r idd niet slecht uit! :)
Vanwaar de naam boneless? Heeft de fase ombouw je zoveel ribben uit je lijf gekost? :) :)
ColdFusion schreef:Geplaatst: 13 Apr 2007 09:08 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Nouww dat ziet r idd niet slecht uit! :)
Vanwaar de naam boneless? Heeft de fase ombouw je zoveel ribben uit je lijf gekost? :) :)
nee want zen zuske had zen bak in de prak gereden :) , ziet er goed uit! vergelijkbaar met mijn neus als de bumper weg denkt :)
SmauG schreef:Geplaatst: 13 Apr 2007 09:51 pm
mooi heh zon fase3 front! :) ziet er zeer nice uit. was eigenlijk wel benieuwd wanneer je weer zou aanmelden...
17"ies eronder denk? :)
succes iig. en welkom terug
boneless schreef:Geplaatst: 14 Apr 2007 09:17 pm
Thanks allemaal , en Wittehandel is Boneless geworden om de reden dat ik gewoon weer eens wat anders wou en ik op andere forums ook als Boneless geregistreed sta .
Maar MasterOfSpeed408 heeft ook wel een goeie alles bij elkaar is wel weer een mooi bedrag geworden, maar je moet keuze's maken he of alles of niets...
Verder wil ik eigenlijk wel voor 17 " of 18 " gaan maar als ik een paar vette 16 " tegen kom wil ik ook nog wel eens overstag gaan .
Maar eerst maar weer eens ff wat aan de beun zodat er straks nog meer mooie dingen bij kunnen komen (verlagen, Legaal B
blinderen, donkere achterlichten, en als ik ze tegen kom 5 deurs sideskirt's )
Mzzl's
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft