TopicStarter: Blue Flake
TopicDatum: Geplaatst: 22 Mrt 2007 01:36 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 22 Mrt 2007 01:36 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Blue Flake schreef:Ik heb hem stiekem gekopieerd van een ander forum ,maar aangezien ik vandaag mijn inschrijvingsformulier op post heb gedaan zal ik me hier ook eens officieel voorstellen.
1) Wie ben je (naam/nicknaam)?
Mijn naam is Sarco.
2) Waarom heb je voor die nicknaam gekozen?
Mijn nickname slaat op de kleur van mijn 106.
3) Hoe oud ben je?
Ik ben 24 jaartjes jong :)
4) Waar woon je (gemeente)?
Ik woon in een klein dorppie genaamd Tricht
5) Welke studies doe je/welke job?
Op dit moment werk ik op het hoofdkantoor van Albert Heijn als inkoper en planner
6) Heb je een rijbewijs?
Ja, nu inmiddels 6 jaar
7) Was je van de eerste keer geslaagd voor je theorie en praktijk examen?
Gelukkig wel!
8 ) Heb je een auto? De welke?
Ik heb nu nog 2 Peugeot's voor de deur. Een 106 Rallye voor de shows en voor dagelijks gebruik een 306 GTI.
9) Welke zaken zijn er aan de buitenzijde van je wagen gewijzigd (velgen, spoilers,...) en waarom?
Aan de 106 is niks meer origineel eigenlijk, hieronder een lijst:
Exterieur
· Morette headlights
· Flycatcher frontbumper
· Evo 6 bonnet
· Smoothed bonnet
· Debadged
· Delocked doors
· Delocked rear
· Removed antenna
· Removed rear whiper
· Single whiper
· Smoothed in arches
· Wide arches
· AB skirts smoothed in
· Coated windows
· 17 inch Toora’s
· Focus clear repeaters
· Relocated repeaters
· Auxia modified to fit 106
· Auxia smoothed in rear
· Alu tankcover
· Custom paint by Rage
· Custom made rearbumper
· Team 106 X-treme stickers
· Lambostyle doors
· White rearlights
· RS Design mirrors
· Brembo Discs with EBC pads
· Lowered with Eibach springs
· Black mesh in bumpers and bonnet
Interieur + ICE
· Full retrimmed interior in blue/beige leather
· Carbon dashboard
· Leather parcelshelf
· Custom doorpanels in carbon
· Rear panels in carbon
· Carbon panels
· Alu floormats
· Alu windowmovers
· Alu gearknob
· 3 points harnesses in black
· Alu gearframe with 106
· Emphaser 12 inch subwoofer
· Rockford Fanatic composet
· Poineer headunit
· JBL rearspeakers
· Rodek 2 channel amplifier
· Rodek 4 channel amplifier
· 1 Farad condensator
· Xbox
· Stinger
· Carin navigationsystem
· Colorcoded a lot of things
Engine
· Colorcoded strutbrace
· Colorcoded ECU cover
· Colorcoded Battery cover
· Devil manifold
· Magnex de-cat pipe
· EPS exhaust systeem 4x 130mm
· Green air filter kit
Hij ligt inmiddels al weer tijden uit elkaar voor nieuwe plannen en van de buitenkant zal er weinig identiek blijven
De 306 is alleen verlaagd, fase 3 kop, 17 inch velgen (oude van mijn 106), Laser uitlaat, katvervanger en zwarte Lexusstyle lampies
10) Wat is de voornaamste reden voor de aanschaf van je huidige wagen?
De 106 zag ik toen bij de dealer staan en was er gelijk verliefd op. De 306 kwam ik tegen voor een mooi prijsje en het rijdt heerlijk! Stukken beter dan de Clio die ik hiervoor had :)
11) Hoeveel km rijd je per jaar?
Met de 106 de laatste 1,5 jaar niks helaas en met de 306 rond de 30.000 tot 40.000km
12) Hoeveel km heb je in totaal gereden met je huidige wagen?
De 106 iets van 65.000 en de 306 15.000
13) Wat is de hoogste boete die je ooit gekregen hebt, waarom?
In Belgie voor te hard rijden, mocht € 275 contant afrekenen. Werden toen dure spullen die ik ging halen
14) Welke auto('s) had je vroeger?
De 106 heb ik vanaf mijn 18e. Toen een 205 Dimma als opknapper gekocht, maar helaas nooit ver mee gekomen. Die rijdt nu ergens op een circuit geloof ik en een jaar of 4 in een Clio 1.4.
15) Welke autoboek(en) lees je?
De Redline, Max Power, Carros, Autovisie, Griffe Tuning.
Hierbij nog een paar (slechte) foto's van de 306
Grill is nog in de foute kleur en koplamplijstjes zijn ook nog niet gespoten. Achterlichten worden trouwens ook nog een keer vervangen voor andere exemplaren. Op dit moment word ie achter ook nog een cm verlaagd, vind dat ie nog net iets teveel voorover hangt.
Groetjes Sarco
Pug-306-Ibiza schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 01:45 pm
Heyz Sarco welkom bij de club, je hebt al ooit iets overgekocht van mij :) weet alleen zo effe niet meer wat. :)
Hopelijk zien we je 106 dit jaar ook nog buiten komen :) heb hem alleen eens op de Franse autosportdag gezien en toen was het al een bommetje. :)
Elco schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 01:54 pm
Heey Sarco,
Maak die 106 eens keer af man hahaha..
Welkom bij de club :)
Aardvark_S16 schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 02:05 pm
Een oude bekende van de GTI club. Welkom Sarco. Veel plezier met de 306.
Gr.
Martijn
Blue Flake schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 02:23 pm
Ik reken er niet op dat de 106 dit jaar buiten komt helaas. Ben bezig om voor mezelf te gaan beginnen en als dat lukt heb ik mooi de ruimte en middelen om goed verder te gaan. Op dit moment heb ik er ff geen zin in :)
Plannen zijn er overigens nog genoeg, alleen klote dat het een meerjarenplan is geworden.
@ Frank, klopt ik heb bij jou toen een keer een tankdop opgehaald. Je 306 is echt waanzinnig mooi geworden. Als die andere bumpers er op zitten en je gaat de andere verkopen moet je het maar laten weten :)
ColdFusion schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 02:27 pm
Welkom!
Pug-306-Ibiza schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 02:39 pm
Blue Flake schreef: Ik reken er niet op dat de 106 dit jaar buiten komt helaas. Ben bezig om voor mezelf te gaan beginnen en als dat lukt heb ik mooi de ruimte en middelen om goed verder te gaan. Op dit moment heb ik er ff geen zin in :)
Plannen zijn er overigens nog genoeg, alleen klote dat het een meerjarenplan is geworden.
@ Frank, klopt ik heb bij jou toen een keer een tankdop opgehaald. Je 306 is echt waanzinnig mooi geworden. Als die andere bumpers er op zitten en je gaat de andere verkopen moet je het maar laten weten :)
Dank je, als het goed zijn ze binnenkort te koop als ik me andere voorbumper binnen heb kan ik eindelijk verder.
Heb je ook in me msn staan en anders mail ik je wel even of ik hoor het nog wel.
Zie trouwens dat je een collega ben :) ik werk ook bij appie heijn, de xl in Helmond.
Elco schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 02:51 pm
Blue Flake schreef: Ik reken er niet op dat de 106 dit jaar buiten komt helaas. Ben bezig om voor mezelf te gaan beginnen en als dat lukt heb ik mooi de ruimte en middelen om goed verder te gaan. Op dit moment heb ik er ff geen zin in :)
Ok dan, wat zijn de plannen als zelfstandig ondernemer :)
Blue Flake schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 03:00 pm
Haha ik koop op dit moment de kaasjes voor je in op de kaascentrale :) lekker klein winkeltje die XL :)
@ Elco ik ben bezig om een eigen spuiterij op te zetten en dan eigenlijk niets met auto's, maar industrieel. Mijn ouders hebben dit 30 jaar gedaan en ik heb daar ook altijd in gewerkt. Dan richt ik me op het speciaal werk zoals luxe zonnenbanken, kunstwerken, printen van foto's en waarschijnlijk ook folie toepassingen (marmerlook, carbon, alu, enz) waar mijn hele interieur mee gedaan is.
Ik moet trouwens over 2 weken in Ede zijn, kom ik wel ff buurten.
Elco schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 03:22 pm
Toe maar, klinkt spannend hoor :)
Geef maar een gil, over 2 weken ben ik sowieso de hele week op de zaak ivm een kofferbak project voor iemand :)
Grtzz
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 22 Mrt 2007 04:14 pm
Damn die 106 heb ik al eerder gezien ja die is écht BRUUT :) :) :)
De 306 ziet er ook wel aardig uit hoor :) :) :)
Blue Flake schreef:Geplaatst: 20 Apr 2007 10:03 am
Vandaag is 1 van de achterlichten overleden. Was wel gelijk een goed excuus om een nieuw setje LED lampen te bestellen vond ik :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft