TopicStarter: Ralf
TopicDatum: Geplaatst: 28 Apr 2007 06:21 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 28 Apr 2007 06:21 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Ralf schreef:Beste mensen,
bij deze wilde ik mij even aanmelden op jullie forum. Ik ben nu nog de trotse eigenaar van een 106 Sport 1.1
Veel eraan gedaan, verlaging met 6cm, brock b13, sportfilter en uitlaat, gechipped, alle lampen vervangen door zwarte lexus en angeleyes.
En zo gaat de lijst nog wel even verder. Hij is van 60pk naar 80 pk gegaan en van 88nm naar 110nm, officiele papieren thuis.
Maar nu is er een 306GTI op mijn pad gekomen. En hierover wilde ik weten of het jullie allemaal een beetje goed lijkt. Heb helaas geen foto.
Hij is in ieder geval zwart, 1998, alle opties natuurlijk erop, leer alcantara, clima control, alles dus.
Heeft bijna 170k gelopen.
Ik hoop dat ik een beetje quite kan spelen met mijn 106 aangezien deze dan dus in de huidige staat weggaat. Waar moet ik op letten als ik naar de auto ga kijken? Wat zijn de typische 306 punten?
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 30 Apr 2007 10:32 am
Welkom! Post ook nog ff een foto van je 106 :)
Tja als je een 206 GTi gaat kopen...ik zou vooral letten op de onderhoudsgeschiedenis bij een km stand van 170dkm..
Kijk even naar welke onderdelen zijn vervangen en welke misschien binnenkort vervangen moeten worden (ivm kosten)
Persoonlijk zoek ik altijd naar sporen van 'scheuren' met de auto, in dat geval hoef ik em niet :)
Zwakke punten voor een GTi kan ik je niet direct mee helpen, ik heb een 1.6 :) :)
green_pearl schreef:Geplaatst: 30 Apr 2007 12:33 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Welkom! Post ook nog ff een foto van je 106 :)
Tja als je een 206 GTi gaat kopen...ik zou vooral letten op de onderhoudsgeschiedenis bij een km stand van 170dkm..
Kijk even naar welke onderdelen zijn vervangen en welke misschien binnenkort vervangen moeten worden (ivm kosten)
Persoonlijk zoek ik altijd naar sporen van 'scheuren' met de auto, in dat geval hoef ik em niet :)
Zwakke punten voor een GTi kan ik je niet direct mee helpen, ik heb een 1.6 :) :)
rob t gaat over een 306 gti hoor:P :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft