TopicStarter: dominic_witte
TopicDatum: Geplaatst: 28 Mei 2007 10:51 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 28 Mei 2007 10:51 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
dominic_witte schreef:Hallo
leden van 306 club. ik ben dominic ben 22 jaartjes jong en woon en werk in zeeland en reviseert afsluiters voor de kost . ik heb sinds een half jaar een 306 2.0L 16v s16
gekocht waar de motor van stuk is. Ik ben toen op zoek gegaan naar een motor maar ja er was wel wat te vinden maar het was niet veel soeps toen was ik ge tip door een maat van mij dat er bij de 205gti club iemand was die daar wel een oplossing voor had. Toen had ik besloten om mij 306 te kopen .gekocht en wel . in mij garage neer gezet. Nog even wat gegevens door gebeld en toen aan de slag
ging als eersten even mij draaiden op zoeken voor mij auto radio maar die waren weg. Toe ging ik verder kijken was mij kabelboom af geknipt onder het dasboord ik dacht neeeee. Toen alle draaiden uit gezocht en toen netjes gesoldeerd en daar na mij mooie nieuwe 2.0L 16v rfs motor uit 2004 er in loop als een gek top van 255 al snel weer een probleem met mij kabelboom motor stopten er mee kabelboom was zo slecht dat er een ander in moest. Alleen moest ik dan weer gaan solderen aan mijn nieuwe boom daar had ik een hard hooft in dus koos ik er voor om er een boom van een 306 gti6 er in te doen maar dan moet ik ook weer achter lichten van een gti hebben maar dat was het probleem nog niet ook de brandstof pomp moest worden vervangen wegens ander stekker ,s en nog veel meer van de gti 6hebben
duss ben ik nog wel een tijdje zoet mee alle info wat ik kan krijgen hier is mee genomen
mvgr dominic witte[/img]
SmauG schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 10:56 am
Hey welkom kerel!
Je hebt iig een mooi uitziende 306 met de mooiste body die je maar kunt hebben.
Hoe heeft jou auto trouwens 255 kunnen rijden? dat zijn wel behoorlijke snelheden hor!!!!
Ben benieuwd naar je project. hou ons op de hoogte.
Peugiepower schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 12:07 pm
Hallo, welkom op het forum :) Waar woon je ergens in zeeland?? En was jij niet toevallig op bassrulers??.
Pug306cC schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 12:09 pm
welkom alweer :)
Thomas schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 12:10 pm
Mooie wagen hoor! Wel ff andere foto's plaatsen, deze zijn uhm...best wel slecht :) :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 12:56 pm
Erik306Cabrio schreef: welkom alweer :)
hier ook een welkom alweer dominic :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 01:11 pm
Welkom, zéér leuk autootje :) Khoop dat je em snel weer op de weg hebt! :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 01:49 pm
Geen info voor je, maar wel een warm welkom :)
Mieke schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 02:40 pm
Woon je inderdaad in plaatsje zeeland of provincie zeeland? :) En ook van mij een welkom :)
kris schreef:Geplaatst: 28 Mei 2007 03:53 pm
ha vette bak!
hoe meer zeeuwen hoe meer vreugd he :)
MonT schreef:Geplaatst: 29 Mei 2007 05:22 pm
Hey, ook namens mij welkom!
ennuh max wat krijgen we nou? mijn body niet mooi dan?? :) :)
:)
laters!!
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft