TopicStarter: Stormrider
TopicDatum: Geplaatst: 06 Jun 2007 07:45 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 06 Jun 2007 07:45 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Stormrider schreef:'k d8 ikke ook ff voorstellen.
Ik ben stormrider, bijna 21 jaartjes jong heb sinds kort een peugeot 306 plus 1.4 aangeschaft.
Grote plannen voor een niet altegrote auto.
in het dagelijks leven werk ik in een magazijn ( op het moment nog bij zeeman maar daar gaat snel verandering in komen) verder is het al een 2 jaar bekend dat ik ADHD heb en heb daar ook med's voor.
een andere hobby van mij is Schieten, jawel met een vuurwapen ik heb sinds december 2006 me eigen vuurwapen en wordt ook regelmatig gecontroleerd door de politie (komen thuis o mde kluis te inspecteren)
Voor de peugeot heb ik een Opel astra sedan gehad niet langer als een maand of 5 want die was gewoon TE slecht, daarvoor heb ik nog een Daihatsu Applause gehad en die had 'k redelijk gestyled, moest alleen nog gespoten worden, maar door dat 'k in eens 62KM per dag ging rijden woon-werk verkeer heb ik de opel(LPG-G3) aangeschaft.
Nou dat was het zo een beetje over moi, voor vragen magy altijd maile
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 06 Jun 2007 08:22 pm
Nou welkom iig :) . Uit welk bouwjaar is je 306 eigelijk, en heb je foto's? :)
Greetz
Pug306cC schreef:Geplaatst: 07 Jun 2007 07:56 am
welkom
:) foto's???
Mieke schreef:Geplaatst: 07 Jun 2007 09:33 am
Ook van mij een welkom :)
seBASS schreef:Geplaatst: 07 Jun 2007 04:56 pm
foto's
waar kom je vandaan ??
zit zelf op sv de heerhugowaard
Wat voor wapen heb je :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 10 Jun 2007 12:31 pm
Namens mij ook welkom! :)
Stormrider schreef:Geplaatst: 10 Jun 2007 10:33 pm
Foto's komen zeer binnen kort.
autotje is van 1994.
ik woon in Montfoort (utrecht) maar de vereniging ( s.s.v De Griffioen) zit in amersfoort.
ik heb Oberland Arms OA-15 een .223 rem. semi-automatische militair lange afstands geweer ( een hele mond vol:P)
JP2006 schreef:Geplaatst: 11 Jun 2007 06:55 am
Ook welkom vanuit het zonnige Emmen :) :)
Ben benieuwd naar je ride! :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft