TopicStarter: TB3nK
TopicDatum: Geplaatst: 14 Jun 2007 09:00 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Nope ik had het te koop forumdeel doorgespit met een vriend van mij, vandaar ook de PB :) hij zoekt nog steeds een 306je maar hij is een beetje kieskeurig volges mij :)[/quote]
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 14 Jun 2007 09:00 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
TB3nK schreef:Hallo allemaal,
Mijn naam is Benjamin en ben 21 jaar. Ik kom uit Roosendaal. Ik hou deze site al een tijdje in de gaten omdat ik zelf ook een peugeot had gereden. Foto's zal ik binnenkort maken.
Ik heb momenteel een peugeot 106 uit '98 en een peugeot 306 uit '99. De 306 heeft wil niet starten aangezien er een elektronisch probleem is. Deze ga ik ook straks te koop aanbieden, waarschijnlijk in onderdelen of als iemand em compleet wil kan het ook. Ik zal die topic in te koop wel starten.
Pug306cC schreef:Geplaatst: 14 Jun 2007 10:11 am
heujj welkom hiero
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 14 Jun 2007 11:18 am
je zal er alwel naar gekeken hebben maar toch.
ik had hetzelfde probleem aan mijn auto dat hij niet wilde starten en naast je computer zit een knop. als er b.v. aan de auto gelast word zonder goede aarde (zoals bij mij dus) klapt die knop eruit en start hij niet meer maar gooit hem wle rond e.d. als je op die knop drukt moet hij het weer wel doen.
ja ik weet niet of het helpt hoor
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 14 Jun 2007 10:03 pm
Wij waren vanmiddag ook al naar je 306 aan het kijken, misschien iets mis met de ontsteking of met de boordcomputer inderdaad..
Wat vraag je voor de auto? Wat is de km stand? :)
TB3nK schreef:Geplaatst: 15 Jun 2007 02:57 pm
@matheeuwissen
Ik denk niet dat het aan een knop kan liggen. We hebben de auto bijna helemaal doorgemeten, stekkers schoongemaakt noem het maar op. Ik ga es voor de zekerheid de knop controleren
@MasterOfSpeed408
Ow.. was je in Roosendaal? Ik heb niks gehoord.
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 15 Jun 2007 04:57 pm
ja alsje die knop indrukt dan hoor je als t goed is ja een pang zeg maar en dan moet hij het weer doen
TB3nK schreef:Geplaatst: 18 Jun 2007 05:45 pm
die knop is vaak ingedrukt maar zonder resultaat. De auto gaat weg, of beter gezegd: de auto MOET weg, het staat al bijna 3 jaar in de garage en het zou een zonde zijn als die op deze manier blijft staan. Ik had al een post geplaatst dat die te koop staat maar die is gesloten. Ik wil er graag van af, mijn vraagprijs is 2000 euro. Graag een PB als er echt geinteresseerde zijn.
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 18 Jun 2007 06:56 pm
[quote="TB3nK@MasterOfSpeed408
Ow.. was je in Roosendaal? Ik heb niks gehoord.
Nope ik had het te koop forumdeel doorgespit met een vriend van mij, vandaar ook de PB :) hij zoekt nog steeds een 306je maar hij is een beetje kieskeurig volges mij :)[/quote]
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft