TopicStarter: Mechel
TopicDatum: Geplaatst: 01 Jul 2007 09:04 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 01 Jul 2007 09:04 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Mechel schreef:Heb ongeveer maandje geleden 306je gekocht. Opzich wel net ding. Alleen het is een 1.6 op kenteken en hangt nu 2.0 gti blok in wel grappig voorderest volleren bekleding. En alles elektrisch. Alleen ik weet geen onderhoud historie van de wagen. Herkent iemand de auto?? Hij komt bij opel dealer uit almkerk vandaan.
Alvast bedankt mvg Michiel
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 09:59 am
nette auto :) succes ermee en veel veilige km's toegewenst :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 10:01 am
:) welkom hierzoo
:) ik wou dat mijn 1600tje een 2.0ltr was :)
mark306xt schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 11:35 am
Heej,
Veel plezier met je auto en hier op het forum!
Gr. Mark
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 11:58 am
Welkom :)
jpbtuning schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 12:55 pm
welkom hiero.
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 05:16 pm
Welkom op dit forum, en veel plezier met de GTi undercover :)
Glenn schreef:Geplaatst: 01 Jul 2007 07:53 pm
Wolf in schaapskleren :) welkom to the club, je zult hier wel genoeg info voor je auto tegen komen!
gr.
DeBob schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 11:31 am
Welkom,
op marktplaats staat ie nog steeds te koop.....
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 12:32 pm
Welkom! Verdomme zijn ze me net voor :) Ik heb em wel al heel lang op marktplaats te koop zien staan inderdaad.. Kvond em wel interessant maar ja :)
Ik hoop voor je dat je een heel goed bevriende garage hebt die APK mogen keuren, anders heb je denk ik een groot probleempje :)
Ik neem aan dat je wel weet dat je volgens de RDW niet meer dan 10% extra vermogen mag hebbe dan op je kentekenbewijs staat, anders moet je herkeuren :)
Mechel schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 03:48 pm
Eej allemaal bedankt voor jullie leuke reacties. Hij staat inderdaad op marktplaats nog steeds te koop want ik biedt hem te koop aan :)!! Maar ik heb me voorgenomen om hem tog zelf te houden vanwege dat het tog wel een heel fijn autotje is!! Heb net mailtje trug en eerst optisch tuning gedeelte heb ik binnen van de week ff ophalen een essquise spoiler fsow zag er wel grappig uit!! Enne qua apk dacht dat het niet uitmaakte als het maar een 4cilinder is... maar dat zien we dan wel maak ik me nu nog niet zo druk om :)
Mieke schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 04:33 pm
Welkom hierzo :)
Glenn schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 02:37 pm
maakt niet uit zegt ie! :)
denk het wel kerel, je betaalt niet voor niets meer verzekerings geld voor +pk's helaas. maar de keurmeester zal het als het goed is.. :) niet zien.
succes.
hoekske451 schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 09:21 pm
gewoon nie bij een pug dealer late keuren dan is de kans klein da ze het blok herkenne
Thomas schreef:Geplaatst: 04 Jul 2007 10:46 am
Ik zag laatst op tv bij wegmisbruikers oid een golf die werd aangehouden, ook met een niet juiste motor, en die mocht z'n wagen mooi inleveren :)
Ik zou daar toch maar ff navraag bij doen bij de RDW...
Sander schreef:Geplaatst: 04 Jul 2007 11:06 am
MasterOfSpeed408 schreef: Ik hoop voor je dat je een heel goed bevriende garage hebt die APK mogen keuren, anders heb je denk ik een groot probleempje :)
Ik neem aan dat je wel weet dat je volgens de RDW niet meer dan 10% extra vermogen mag hebbe dan op je kentekenbewijs staat, anders moet je herkeuren :)
Bullshit..
en het is trouwens 40%.. :)
daar wordt trouwens ook never nooit naar gekeken zijn ze niet eens verplicht om dat te controleren.. Bij sommige staat niet eens de motorinhoud en het vermogen op het kentekenbewijs (zoals bij mijn 309 GTi 16v).. en is het dus niet na te gaan.. en kun je alles erin hangen wat betreft 4 cilinders en benzine..
Wij hebben een 205 GTi met V6 motor staan en die gaat gewoon naar de keuring en komt er gewoon doorheen.. Geen problemen..
Ondanks dat ie 2 jongens meer onder de kap heeft en een liter meer inhoud en 70pk meer als standaard..
en daar waar hij gekeurd wordt zijn ze behoorlijk streng, aangezien ik mijn 309 Turbo er niet in 1 keer doorkreeg.. En daar is alles aan vervangen en/of gepoedercoat en dergelijke..
Gr. Sander
Andries schreef:Geplaatst: 04 Jul 2007 11:12 am
Ja idd.. Bij me in het dorp heeft iemand een Buick met op papier V6
Maar het is een V8. en altijd no problemo!
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft