TopicStarter: januszz
TopicDatum: Geplaatst: 03 Jul 2007 02:40 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 03 Jul 2007 02:40 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
januszz schreef:Hoi,
Mijn naam is Jan,
Ik rij in een peugeot 306 2.0 XSI uit 2000
Ik hoop dat het uploaden is gelukt
https://www.sendspace.com/file/sy1a1g
joeriej schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 03:46 pm
werkt niet..
maar zo wel :)
alstublieft..
strak bakkie...
Mieke schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 04:50 pm
Welkom hierzo :)
Pug306cC schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 05:35 pm
welkom en je link werkt wel maar je moet ff op jan bpm klikken :)
joeriej schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 05:38 pm
Erik306Cabrio schreef: welkom en je link werkt wel maar je moet ff op jan bpm klikken :)
BMP!! :) :)
BPM moeten jullie wel weten toch :) hehe
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 08:41 pm
Ook namens mij welkom! De Pug ziet er netjes uit :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 08:49 pm
:) ook van mij welkom hierzooo
btw wat voor een velgies zijn dat joeriej? :)
jpbtuning schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 10:40 pm
welkom
januszz schreef:Geplaatst: 04 Jul 2007 11:42 am
het zijn Dezent velgen type V
kijk eens op www.velgenland.nl :)
Staan veel leuke velgen op. Die prijzen die erop staan zijn incl banden (gebruikte) en montage/ balanceren. Voor nieuwe banden betaal je geloof k 80 euro extra in totaal.
Ik was 780 euro kwijt voor velgen + nieuwe banden en montage enz erbij!
Interessante prijzen. Ook AEZ ed. Zijn erg voordelig daar
Succes
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 04 Jul 2007 03:24 pm
Welkom :) Wat zijn de plannen met de xsi nog? :) :)
januszz schreef:Geplaatst: 05 Jul 2007 02:51 pm
Verdere plannen zijn.. Morgen een GTI bumperlip bestellen bij de PUGz dealer. En sowieso moet hij vóór nog een centimeter of 3/4 verlaagd worden. Ook wil ik mijn voorste 2 zijruiten nog laten plakken. Waarschijnlijk ga ik dat láten doen omdat daar een certificaat voor nodig is dacht ik. Anders mag hij niet verdonkerd zijn.
Verdere plannen heb ik tot nu toe nog niet. Ik wil de auto vooral niet té overdreven maken. Het moet gewoon strak blijven. Heb onlangs al een 57i kitje gemonteerd en zit nog te denken over een remus.
ik wil ook niet te veel lawaai in de auto omdat ik nogal wat kilometers rij aangezien ik militair ben en momenteel in woensdrecht gelegerd ben (woon in de buurt van nijmegen).
Suggesties zijn van harte welkom!
groeten
Jan
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 05 Jul 2007 08:21 pm
Zijruiten voor mogen niet voorzien zijn van getinte folie (doorzichtige anti-inbraakfolie dat ziet toch niemand :) ).
Dat certificaat is alleen maar garantie op de folie, en geen vrijwaringsbewijs om met folie te mogen rijden.
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 05 Jul 2007 11:24 pm
was het niet zo dat de voorste 2 ruiten maar tot 30% geblindeerd mochten worden? dus dat er nog 70% van het licht doorgelaten wordt
januszz schreef:Geplaatst: 06 Jul 2007 09:54 am
Volgens een kennis die bij een bedrijf werk die folie plakken. Mag je de voorste ruiten maximaal 35% verdonkerden. Hiervan moet officieel een meting gedaan zijn met een speciaal apparaat. Vervolgens ontvang je dan een certificaat. SL lumar(of zoiets) Heeft blijkbaar speciale folie daarvoor die onder de grens blijft.
Hij heeft zelf al een keer problemen met de witte muis gehad en het vóór laten komen. En GEWONNEN!
Niet dat ik uit ben op soortgelijke taferelen.... Maar ik vind het wel erg mooi staan. Dalijk na het werk een GTI bumperlip bestellen bij de PUG dealer :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 06 Jul 2007 09:14 pm
Dan is dat wel een hele lichte tint folie, aangezien de ruiten van een 306 al standaard een tint hebben.
januszz schreef:Geplaatst: 07 Jul 2007 08:21 am
Ben er inderdaad bang voor ja. maar als het behoorlijk donker in de auto is door de andere getinte ramen zie je al haast niemand zitten..
Gisteren heb k trouwens een GTI onderlip besteld idd 30 euro. Komt volgende week binnen
benny schreef:Geplaatst: 07 Jul 2007 11:31 am
SoundBoy schreef: Dan is dat wel een hele lichte tint folie, aangezien de ruiten van een 306 al standaard een tint hebben.
hoeveel procent laten die standaard nog door eigelijk?
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 07 Jul 2007 06:08 pm
Dat is mij niet bekend. Algemeen wordt gezegt dat getinte ruiten af fabriek al op zo'n 20% zitten :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft