TopicStarter: Zero
TopicDatum: Geplaatst: 18 Mei 2007 06:00 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 18 Mei 2007 06:00 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Zero schreef:Hey mensen,
Sommige van jullie zulle vast wel een vage herinnering hebben van iemand met een wit puggie die die na een maand in de prak had gereden... (Stievie: ik dus)
Maar ben nu weer terug, ben sinds vandaag trotse eigenaar geworden van een nieuwe pug 306! Woensdag word ie opgehaald nadat die een kleine beurt en reparaties heeft gehad van de garage waar ik hem heb gekocht ^^! Tis een rooie uit '97, fase 2 dus volges mij! Zodra ik hem volgende week in mijn bezit heb post ik de foto's!
Btw: over mij, ben 20 jaartjes jong en kom uit zevenbergen nu (verhuisd vanuit capelle a/d ijssel hierheen maand geleden, vandaar dat de aanschaf van een nieuwe pug zolang op zich liet wachten).
Anyways, verwacht snel foto's!
Groetjuhs!
ratm429 schreef:Geplaatst: 18 Mei 2007 09:39 pm
Euj!!
Goed om te horen dat de verkoop is doorgegaan! Altijd een leuk moment!
Nu deze heel houden en we zien de projecten vanzelf voorbij komen! :)
Pug306cC schreef:Geplaatst: 19 Mei 2007 11:59 am
heujj welkom
Mieke schreef:Geplaatst: 19 Mei 2007 02:43 pm
Hey, welkom terug dan maar :) Veel plezier met je nieuwe peug, maar nou niet weer in de prak rijden he :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 20 Mei 2007 03:40 pm
Ja... welkom terug :)
Zero schreef:Geplaatst: 02 Jun 2007 10:19 pm
Ja bedankt allemaal (btjuh late reactie maar erg druk met werk)!
Hier nog ff wat foto's (genomen op parkeerplekkie bij PinkPop).
https://www.mijnalbum.nl/Album=FZT7ZQIO
Ondertussen is de voorkant nu 4cm verlaagd (moet ik nog ff foto's van maken) en de achterkant komt er ook aan als me salaris weer gestort is!
matheeuwissen schreef:Geplaatst: 02 Jun 2007 10:27 pm
je bent er wel op vooruit gegaan deze is al wel wat jonger dan die witte was :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 09:21 am
:) leuke pugger
hou deze heel :)
btw dat jij je peugje nog kon terug vinden zeg :) :)
Zero schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 10:07 am
Fuchsia Freak schreef: :) leuke pugger
hou deze heel :)
btw dat jij je peugje nog kon terug vinden zeg :) :)
Haha dank je :)
ennuh, stond daar een 106 met andere velgjes en dikke uitlaat eronder precies aan de ingang van die rij dus dat was mijn baken :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 12:46 pm
:) geluk dat die er nog stond dus toen je weg ging :)
Zero schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 06:14 pm
Haha ja, kging 's avonds weg nog voor het laatste concert duss was behoorlijk rustig met weggaan enzo, kon goed doorrijden, erheen komen was precies toen iedereen kwam dus 3 kwartier over 500 meter gedaan toen :)!
Anyways vandaag ff mn middenconsole afgespoten en mn ventilator roostertjes!! Pics:
Middenconsole
Rooster links
Rooster rechts
Heb alleen wel me roostertjes links en rechts aan het dikke pootje gesloopt bij terug zetten :) echt vervelend priegelwerk, iets teveel kracht en het zegt al pang en dat bovenste gedeelte van het middenconsole (die roostertjes, zoo wat een gekut was dat om die los te krijgen van die buizen zeg..... maja het is me uiteindelijke gelukt :) tziet er al1 amateuristisch uit.. met de tijd maar ff opnieuw doen :)
Thomas schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 06:33 pm
Mooie auto hoor!
Dat meegespoten dashboard vind ik persoonlijk dan weer minder...
Zero schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 06:43 pm
Mja, ieder zn smaak heh, zelfde kleur als de buitenkant en ik vind het er tof uitzien :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 06:56 pm
Heyy welcome back! Ik herinner me idd heeel vaag zoiets ja :)
Wat voor blok hangt er in de nieuwe Peug? Vast geen 1.4 tog? :)
Zero schreef:Geplaatst: 20 Jul 2007 07:02 pm
nehhh een 1.6 :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft