TopicStarter: Black Panther
TopicDatum: Geplaatst: 22 Jul 2007 09:49 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 22 Jul 2007 09:49 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Black Panther schreef:Ik zal dan ook maar weer een keer voorstellen.
Voorheen heette ik Lexjooo op het forum, en ben inmiddels al een aantal jaartjes lid van T306T. Ik heb nu maar eens mijn naam veranderd, waarbij een deel van de naam betrekking heeft op de kleur van mijn auto en mijn achternaam.
Ik rij een zwarte 306XSI 2.0 16V uit 1998 waar uiterlijk nog niet echt super veel aan gedaan is (als je teveel hobbies hebt moet je af en toe een keuze maken).
Momenteel ligt dan eindelijk mijn dakspoiler bij de spuiter, en is het wachten tot mijn maatje terug is van vakantie zodat eindelijk de verlaging gerealiseerd wordt.
Voor de rest zitten er M3 (new Style) spiegels, lexus look achterlichten, sebring uitlaat vanaf de kat., ram air openlucht inductie kit, en in het interieur wat kleine dingen zoals in gespoten delen van het dashboard.
Naast de 306 heb ik stijldansen als hobby, en omdat we hoofdklasse dansen gaat hier erg veel tijd in zitten, waardoor ik spaarzaam op meetings ben. Maar van de meetings die ik geweest ben kan ik zeggen dat het altijd vreselijk gezellig is.
Wie weet tot ziens op een meeting.
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 22 Jul 2007 10:44 am
Welkom terug...
Misschien nog een aantal fotos van je auto plaatsen :)
Groeten Ron
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 22 Jul 2007 01:44 pm
Lexjooo! Gefeliciteerd met je nieuwe naam :)
mark306xt schreef:Geplaatst: 22 Jul 2007 02:36 pm
hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwe naam, lexjoo zul je nog wel een poosje horen.
Ik zit ook op stijldansen, alleen niet de hoofdklasse,. Aankomend seizoen misschien wedstrijdles volgen.
Gr. Mark
Black Panther schreef:Geplaatst: 22 Jul 2007 02:40 pm
Okeeeee op verzoek van Ron wat pics.
NU tevreden Ron??
Black Panther schreef:Geplaatst: 22 Jul 2007 02:42 pm
Dan dans je zeker bij Vliek Mark???
smurf schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 03:48 pm
welkom terug Lex,
Nette ride! moet effe wennen aan het logo met dat gaas maar verder top.
Ik dans zelf ook al 8 jaar bij de Vida studio's van Vieberink dat zegt je vast wel wat.
ik zal eens opletten dan zie je misschien nog wel eens op wedstrijden
mark306xt schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 04:16 pm
Jah, ken je dat?
Gr. Mark.
306xtreme schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 05:44 pm
hey welkom terug dan he .
ik zou wel wat aan het logo doen want dit vind ik niet mooi zo
de 306 ziet er wel zeer goed verzorgd uit :)
Black Panther schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 06:11 pm
Ja natuurlijk ken ik die Mark, daar hebben we vorig seizoen nog een wedstrijd gehad, en dit seizoen misschien weer.
@ de rest, smaken verschillen luitjes, ik vind het wel wat hebben dat logo zo (destijds overgenomen van Elbert (Wilddog)), en het is mijn auto dus als ik het maar mooi vind dan is het prima. :)
Zero schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 06:17 pm
Leuke wagen! En (opnieuw) welkom!
jpbtuning schreef:Geplaatst: 23 Jul 2007 10:58 pm
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft