TopicStarter: martin306hdi
TopicDatum: Geplaatst: 05 Aug 2007 07:37 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 05 Aug 2007 07:37 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
martin306hdi schreef:Hallo , mijn naam is martin en ik ben een oud lid van team 306 tuning met een klein probleempje.
Van mijn computer is de harde schijf gecrasht en zelfs dusdanig beschadigt dat er geen informatie meer van kan worden afgehaald.
Dit betekent dat ik al mijn foto's kwijt ben en de digibeet dat ik ben heb ik natuurlijk geen back up gemaakt.
Mijn vraag is dus aan de mensen die al wat langer lid zijn of ze eventuele foto's die ze op de pc hebben waar mijn 306en op staan naar mij per email willen versturen.
Het gaat om de blue de chine 306 hdi met de blauwe achterlichten en de rouge lucifer 306 cabrio met de rode achterlichten.
Alvast bedankt.
dit zijn de enige foto's die ik nog kon vinden op internet.
red-hazard schreef:Geplaatst: 05 Aug 2007 07:56 pm
foto's van je auto heb ik niet maar er zijn talloze programma's waarmee je foto's en video's van je gecrashte harddrive af kan halen! (zelfs als je je hardrive al geformatteerd hebt!)
...mits je harddrive het nog wel doet
1 programma heet 'PCI file recovery' (als je google't dan vind je wel meer programma's) en dit programma heb ik ook gebruikt,werkt perfekt!
martin306hdi schreef:Geplaatst: 05 Aug 2007 08:04 pm
De harde schijf is onherstelbaar , er is een stukje uit en er zit een grote kras op.
Ik heb me laten vertellen dat dit zeldzaam is maar het komt wel eens voor.
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 05 Aug 2007 08:29 pm
Hey Martin! Balen man, dat je alles kwijt bent. Ik heb even gekeken of ik wat foto's heb, maar helaas is dat niet het geval... Succes verder.
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft