TopicStarter: nicolai
TopicDatum: Geplaatst: 06 Aug 2007 05:40 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 06 Aug 2007 05:40 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
nicolai schreef:Hoi allemaal,
Mijn naam is Nick, ben 23 jaartjes jong en sinds eind april heb ik een peugeot 306 XR 1.4 uit 1996. Ik zal nog wel een keer een foto posten. Na 2 maanden gereden te hebben knalde een multiriem kapot en kwam tegen het kapje van de distributieriem en nu heb ik dus een nieuwe motor moeten kopen. Duur geintje voor een wagen die je net 2 maanden hebt maar goed, nu zit er een nieuwe in (73000km op de teller) en hij rijd beter dan ooit tevoren. Nu ik toch al zoveel geld heb uitgegeven ga ik hem ook mooier maken. Ik heb nu een nieuw luchtfilter, DTM race-uitlaat(dubbel), M3-spiegels en nog wat poespas voor het interrieur aangeschaft dus ben nu aan het klussen.
Verder moet ik zeggen dat dit een erg goed forum is. Heb er al veel nuttige informatie uit kunnen halen. Daarvoor nog bedankt.
JP2006 schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 05:48 pm
Welkom :)!
Wij zijn altijd errrugg benieuwd naar foto's :) :)
Balen van je motor, maar nu weet je wel wat je onder de kap heb liggen :)
Succes en veel veilige km's gewenst! :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 06:04 pm
welkom hierzo :)
:) wij willen foto's zien
:)
Xiloyt schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 06:39 pm
:) Welkom :)
en succ6 met je peug
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 12:37 am
Welcome, en veel rijplezier met je Pugje :)
Foto's zien we binnekort tog wel verschijne he? :) :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 08:49 pm
Welkom op dit forum :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 08:55 pm
haha zie nu net dit :)
Dubbele post dus waarschijnlijk :)
foto's van Nicolai
nicolai schreef:Geplaatst: 08 Aug 2007 09:21 am
Ja klopt ik had per ongeluk op nieuw onderwerp geklikt in plaats van op nieuw antwoord. Ik zal het niet meer doen :) de auto is nu nog praktisch origineel maar dat zal spoedig wel veranderen:D I'll keep you all posted:D
verder had ik nog wel een vraagje over hoe je het dashboard kan demonteren, maar die vraag hoort hier niet thuis dus zal even een nieuw onderwerp openen in het techforum... zie julie daar wel (hopenlijk:D)
Greetz Nick
Sean schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 12:50 pm
sorry:P
nicolai schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 01:00 pm
Hoi Sean,
Welcome here... Je hebt een mooi peugje...
Greetz Nicolai
ps. vlgs mij staat je post in mijn onderwerp ipv een nieuw onderwerp :) :)
Sean schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 01:20 pm
haha sorry geintje van mijn kant.. :)
greets :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft