TopicStarter: eric1974-559
TopicDatum: Geplaatst: 06 Aug 2007 06:57 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 06 Aug 2007 06:57 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
eric1974-559 schreef:hallo allemaal ik zal me hier ook al vast even voorstellen ik ben eric en ben een 306xsi rijder uit de buurt van eindhoven:twisted: heb ook al het een en ander aan mijn auto gedaan maar dat kun je zien op de bijgevoegde link van foto`s :)
ik heb vooral veel dingen al gedaan die niet echt opvallen in eerste opzicht zoals het hele onderstel vervangen door een lekker ophanging en vering zodat ik lekker haaks door de bocht kan en verder zijn de cilinder kop en de kleppen en de nokkenas aangepast om ook echt lekker door de bocht te kunnen scheuren :) verder kun je op de foto`s mijn bodykit zien en de kleine details zoals wegewerkte deursloten en kofferbak slot enz tot zelf het gaatje in het dak van de antenne is weg :)
verder ben ik nu og een beetje aan het stoeien met de audio istallatie die toch ook al wel aardig klinkt met 2 subs maar ik kom binnenkort wel eens naar 1 van jullie meetings groetjes eric
p.s. heb me al een paar keer als lid aangemeld om betalend lid te worden maar nog steeds geen reactie gehad! duurt dat normaal maanden voor ik een reactie krijg? of kan de organisatie mij ff mailen??
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 07:23 pm
:) welkom hierzo
leuke pug en tot de volgende meeting dan maar he :)
royxsi schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 07:24 pm
eey erik waar kom je vandaan heb je die daar in belgieen gekocht gr roy
eric1974-559 schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 07:39 pm
royxsi schreef: eey erik waar kom je vandaan heb je die daar in belgieen gekocht gr roy
dag roy ik kom zelf ook uit bergeijk :) en neen ik heb die niet uit belgien gekocht das wel dezelfde kit want die van een kameraad van mij want jij bedoelt volgens mij die van sander uit lommel :-)we hebben wel tegelijk de bodykit besteld gehad en bij het zelfde bedrijf de kit laten plaatsen (carfix belgie)
deze wagen is origineel nederlands
306GirlPowerrr schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 08:13 pm
Welkom.
Echt een mooie 306! :) :) :)
Zero schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 08:52 pm
Welkom hiero en zeer mooie wagen al :) !
orange boxke schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 09:24 pm
heey
deze heb ik al vaker gespot ja :)
tegenover de biebliotheek woon je toch he?
wel zeer mooie auto.
je had hem een aantal weke trug nog langs
de mijne gezet opt hof tegenover de feestfabriek :)
p.s. hoekse(ook uit bergeijk) en ik gaan zondag de 12e na
de summertour, kweet ni of je ok zin en tijd hebt om mee te rijde
en als dat nog gaat en mag van de organisatie.
zie je nog wel keer rijde gr.
eric1974-559 schreef:Geplaatst: 06 Aug 2007 09:33 pm
the blue pearl schreef: heey
deze heb ik al vaker gespot ja :)
tegenover de biebliotheek woon je toch he?
wel zeer mooie auto.
je had hem een aantal weke trug nog langs
de mijne gezet opt hof tegenover de feestfabriek :)
p.s. hoekse(ook uit bergeijk) en ik gaan zondag de 12e na
de summertour, kweet ni of je ok zin en tijd hebt om mee te rijde
en als dat nog gaat en mag van de organisatie.
zie je nog wel keer rijde gr.
ja heb wel zin om mee te rijden maarja ligt natuurlijk aan de oranisatie of da mag :) voeg me andersmaar ff toe op msn <a href="mailto:eric@freestylers.nl">eric@freestylers.nl</a>
of mail me maar even op <a href="mailto:eric.schreuder@chello.nl">eric.schreuder@chello.nl</a>
(let op mijn msn adres geeft geen email door dus je kunt niet mailen op <a href="mailto:eric@freestylers.nl">eric@freestylers.nl</a>) dan kunne we het er eens over hebben lijkt me wel gezellig maarja de organisatie moet dan wel willen natuurlijk dus als iemand van de organisatie dit leest dan laat ook maar ff weten :-p
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 12:46 am
Whow, zekers mooi 306je hoor :)
Ik denk dat je aanmelding er ergens tussendoor geglipt is :) nog ff een keer aanmelde, als t goed is krijg je dan binne een paar dage papiere binne :)
Voor de tourtocht moet je voor zover ik weet wel al lid zijn :)
hoekske451 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 08:46 am
hey eindelijk heeft ie zig bekent gemaakt
we zijn mekaar een tijd gelede smorgens al is tege gekome zwaaide nog
word nog druk met de auto's uit bergeijk :)
je kan met de tourtocht altijd als passagier mee rijde.
gr wouter
dolluh306 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 04:11 pm
heej mooie hoor!!!
welke kit is dat??
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 09:01 pm
Welkom hiero! Meteen al een vergevorderde start als toekomstig lid :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 07 Aug 2007 10:16 pm
dolluh306 schreef: heej mooie hoor!!!
welke kit is dat??
Dat is de Mygale S bodykit :)
SmauG schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 04:01 pm
mooie kar! hou van die bodykit. maar waar zijn de wheelarches? :) die zijn wel onmisbaar vind ik
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft