TopicStarter: ColdFusion
TopicDatum: Geplaatst: 11 Aug 2007 02:54 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 11 Aug 2007 02:54 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
ColdFusion schreef:Hallo iedereen,
het is een hele tijd geleden dat ik uberhaupt op dit forum geweest ben en uberhaupt bezig ben geweest met de auto. De laatste keer was in Soesterberg, dat is al een HELE tijd terug!
nou wat heb ik dan al die maanden gedaan? nou voornamelijk ben ik met drie dingen bezig geweest, namelijk: school, werk en afvallen!
Het ging namelijk nogal *** op school, maar heb er veel tijd ingestoken en nu heb ik het jaar gewoon gehaald en mag ik verder met mijn opleiding (bedrijfseconomie).
Daarnaast, zoals sommige van jullie wel weten, ben ik bezig met afvallen. Op het moment ben ik 27kg afgevallen, dit door 5 dagen per week hard te sporten en overal op te letten. Het gevolg zien jullie natuurlijk al aankomen, nieuwe garderobe :). (we gaan gewoon door met afvallen, nog 14kg te gaan!)
Daar is dus ook al mijn geld naar toe gegaan de afgelopen maanden, weinig tijd/geld voor mijn auto. Daarnaast ben ik ook aan het sparen voor heel iets anders, namelijk een MAZDA RX7. Heb het geld nog niet bij elkaar, maar ben goed opweg!
Ik hoop natuurlijk de komende tijd weer aanwezig te kunnen zijn bij meetings en dergelijke. Zag dat ik de toertocht al gemist had, wel jammer maar het is niet anders! Daarnaast ga ik het forum ook weer een beetje volgen, zie namelijk echt te veel veranderingen :)
Qua aanpassingen in de toekomst doe ik nog geen uitingen over, aangezien de uitingen die ik gedaan heb over aanpassingen zijn eigenlijk helemaal niet gedaan :). Dus we zullen zien wat het gaat worden haha!
nou enige wat ik kan zeggen is tot snel :)
Groeten
Martijn
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 03:20 pm
Welcome back kerel! :) Werd tijd :) :)
Als je nét iets eerder was geweest had je vast nog wel met iemand mee kunne rijde met de tourtocht :) Achja, dan maar P-Day he? :)
Noteer maar alvast, zondag 9 september, en meld je aan in t topic! :)
green_pearl schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 03:28 pm
Hey martijn! Welkom trug dan maar:p
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 04:17 pm
Welkom terug Martijn, en succes met je "targets" :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft