TopicStarter: dolluh306
TopicDatum: Geplaatst: 05 Jun 2007 07:50 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 05 Jun 2007 07:50 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
dolluh306 schreef:Heej ik ben Pim kom uit vught (den bosch) en rijd sinds 2 weken in een rode 306 xsi uit 96 :)
fotos volgen nog :)
heb nu al een beetje muziek in de auto geinstalleerd want er zat niks meer in :)
achter ovaaltjes van pioneer 90watt rms en 330 watt max
voor compo van hertz 100 watt rms en 200 watt max
gaat nu al best hard maar binnenkort komt er waarschijnlijk een (mss meer) versterker en een sub van rockford bij :)
hoekske451 schreef:Geplaatst: 05 Jun 2007 07:54 pm
welkom enehh FOTO'S :)
Lightning schreef:Geplaatst: 05 Jun 2007 08:10 pm
hey welkom en veel veilige km met de 306
en veel tuning plezier
mzzl tuner
dolluh306 schreef:Geplaatst: 05 Jun 2007 08:13 pm
hehe dat tunen komt wel goed, ben al bezig met angel eyes en led achterlichten :) beide zwart
komen namelijk ook velgen met een zwarte binnenkant onder :)
mooie rood zwart combi
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 10 Jun 2007 11:53 am
Welkom welkom welkom :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 10 Jun 2007 12:43 pm
![]()
hier is een foto :)
Zero schreef:Geplaatst: 11 Jun 2007 04:42 pm
Mooie bak :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 14 Jun 2007 09:58 pm
Welkom! :) Net bakkie hoor :) Audio installatie klinkt ook al aardig zeg :) Alleen nog n subje idd :)
Ga je ook nog motorisch tunen? :)
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 15 Jun 2007 01:21 pm
:) ook van mij een welkom hierzooo :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 15 Jun 2007 03:57 pm
zo k&n 75i kitje zit er ook alweer in :) wel vet geluid n
u van de motor! je hoort um echt hard aanzuigen
uitlaat komt volgende week waarschijnlijk binnen, dat is er een van Supersport
pasklaar voor de xsi :)
even het geluid afwachten en dan kijk ik of ik de kat er ook
onderuit haal
owwja is dat bij jullie xsi'tjes ook dat de standaard uitlaat al een beetje ploft als je stilstaat en
beetje met het gas speelt?? mijne wel :) word wat met die uitlaat! :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 28 Jun 2007 10:22 pm
zo de uitlaat zit eronder! :) zal morgen even foto bijvoegen, hij steekt wel iets wat uit maar dat vind ik op zich wel vet staan zo :)
en nu klappert ie helemaal, bijna bij elke keer terugschakelen of even gas los laten op het juiste moment haha :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 28 Jun 2007 10:25 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Welkom! :) Net bakkie hoor :) Audio installatie klinkt ook al aardig zeg :) Alleen nog n subje idd :)
Ga je ook nog motorisch tunen? :)
ja plannen zijn gewijzigd.
word een audison 5 kanaals versterker en een 10" hertz subwoofer, die gaat hard zat en kan ik alles op 1 versterker aansluiten :)
en motorisch word er ook nog wel het een en het ander veranderd, wat precies weet ik nog niet. even kijken wat het gaat kosten hehe:p
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 28 Jun 2007 10:50 pm
Zozo, goed bezig zeg een paar dage niet kijke en weer dinge veranderd :)
Ben benieuwd naar de foto van de uitlaat :) Die van mij ploft ook hoor als je bijv 60 in de 5 rijdt en dan naar 2 trug schakelt en snel de koppeling op laat kome..RRR! heerlijk dat geluid :) Plop plop plop plof :)
Kluk schreef:Geplaatst: 29 Jun 2007 11:07 am
Welkom Pim
Mooi auto zit nog mooi in de lak zo te zien. :)
En succes ermee ben benieuwd vooral motorisch
dolluh306 schreef:Geplaatst: 29 Jun 2007 05:53 pm
MasterOfSpeed408 schreef: Zozo, goed bezig zeg een paar dage niet kijke en weer dinge veranderd :)
Ben benieuwd naar de foto van de uitlaat :) Die van mij ploft ook hoor als je bijv 60 in de 5 rijdt en dan naar 2 trug schakelt en snel de koppeling op laat kome..RRR! heerlijk dat geluid :) Plop plop plop plof :)
bij mij ploft ie ook als ik gewoon stil sta en een even het gas intrap tot 2000 toeren.
of als je rijd en je laad hem uitrollen zeg maar vanaf 5000 toeren en je tikt heel de tijd een heeeeel klein beetje
op het gas dan ploft ie als de ziekte :) en als je terugschakeld ook bijna altijd :)
![]()
![]()
hier zie je dat ie best netjes in het midden zit alleen iets te hoog, maar dat zie je al op de foto haha,
dat hebben we netjes weg laten schroeien :) word nog netter gemaakt :)
MonT schreef:Geplaatst: 29 Jun 2007 06:25 pm
hehe, mooie bak man! houden zo! :)
succes met je verdere plannen
gr. thomas
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 29 Jun 2007 09:45 pm
Hm ja dan ploft die van jou nog net iets meer idd :) ik jaloers :) :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 09:47 pm
owwja van dat opfokken gaat denk ik niet door, wilde een supercharger erop zetten maar ik
denk dat ik dan teveel aanpassingen moet maken om het vermogen ook echt kwijt te kunnen zonder dingen
kapot te blazen :)
ik heb wel nieuwe wissers :) die oude stuiterde een beetje veel haha
owwja en qua audio komt er over een tijdje een 5 kanaals audison versterker en een 10" woofer van hertz bij;)
dan heb ik goed geluid en toch nog veel kofferruimte over :)
en nog even een vraagje want ik wil angel eyes en led achterlichten! maar dan wel angel eyes met 2 ringen
en die zwarte led achterlichten, maar passen die wel op mijne? hij is uit 96
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 02 Jul 2007 11:06 pm
Supercharger op je 306 komt heel veel bij kijke idd :) :)
Angel eyes zijn er ook zijn er ook voor je fase 1, moet je alleen ff goed opletten dat ze ook echt voor fase 1 zijn :) fase 1 met dubbele ringe was er dacht ik wel, maar weet nie 100% zeker :)
Andries schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 07:25 am
Ja die zijn er sowiezo:D, had ze namelijk ook op men 306.
Sephiroth schreef:Geplaatst: 03 Jul 2007 08:22 am
MasterOfSpeed408 schreef: Supercharger op je 306 komt heel veel bij kijke idd :) :)
Angel eyes zijn er ook zijn er ook voor je fase 1, moet je alleen ff goed opletten dat ze ook echt voor fase 1 zijn :) fase 1 met dubbele ringe was er dacht ik wel, maar weet nie 100% zeker :)
jup die heb ik dus die zijn er wel :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 10 Jul 2007 09:55 pm
audison 5 kanaals en 10" hertz woofer zijn morgen binnen :)
alleen nog niet echt veel tijd om in te bouwen want donderdag naar automaxx summer edition :) zal daarna worden
dolluh306 schreef:Geplaatst: 18 Jul 2007 10:37 am
![]()
angel eyes :)
wat een klote werk is dat om die grille los te krijgen, nu zit ie links niet meer strak en het peugeot teken zit los omdat ik weer te lomp was haha
mare hoe zorg ik ervoor dat het stadslicht en die ring het doen? want ik heb niet echt verstand van electra.. :)
Thomas schreef:Geplaatst: 18 Jul 2007 03:21 pm
dolluh306 schreef:
wat een klote werk is dat om die grille los te krijgen, nu zit ie links niet meer strak en het peugeot teken zit los omdat ik weer te lomp was haha
Grille moeilijk?? :) Die van mij zit met 3 schroeven vast, ben daar hooguit 2 minuten mee bezig...
Maare...staat goed hoor die angel eyes!
michel nijhof schreef:Geplaatst: 18 Jul 2007 04:02 pm
Nette bak man! Ziet er ook goed uit die Angeleyes!
dolluh306 schreef:Geplaatst: 18 Jul 2007 07:39 pm
hij zat bovenop vast met van die zwarte dingen die je erin kunt stoppen en dan weer uitzetten. en verder
zat ie van links naar rechts helemaal geklikt, maar om dat netjes en voorzichtig te doen moet
je niet bij mij zijn haha. en in het midden achter het peugeot teken
zat een bout. en het teken zelf zat vast met 2 pinnetjes die nu dus ook zijn afgebroken
zit nu vast met ducktape aan de onderkant haha :) maar het komt wel goed.
zit nu alleen te twijfelen of ik een bodykit ga nemen... weet wel een mooie maar die is voor fase 2,
op zich geen probleem maar als ik dat ga doen wil ik alles in 1 keer gaan doen, dus die bumper, andere grille,
motorkap en andere angel eyes en de rest van de bodykit natuurlijk en dan heel de auto laten spuiten.
alleen dat word wel een duur geintje als je dat in 1 keer laat doen haha
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 18 Jul 2007 09:46 pm
andere angel eyes :) ? je hebt ze net :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 06:08 pm
![]()
deze velgen komen en binnenkort onder in 17" :)
Sean schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 10:05 pm
je bent iig lekker bezig :) ziet er allemaal goed uit!
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 09 Aug 2007 11:43 pm
Tsow idd je laat er geen gras over groeie zeg :) goed bezig :)
ps Mooie angels idd :)
MonT schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 04:28 pm
Waar heb jij die angels vandaan?
Waar ik ze probeer te krijgen, is al vanaf 17 juli uitgesteld. Heb ze nog steeds niet binnen. Nu word er weer 3 werkdagen bij geteld...
dolluh306 schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 12:23 pm
ik heb ze op automaxx summer edition gekocht :) 160 euro toen
op marktplaats staan ze ook nog geloof ik
dolluh306 schreef:Geplaatst: 14 Aug 2007 03:47 pm
sparco schijven en blokken besteld :) moet er natuurlijk wel leuk uitzien als de velgen erop gaan :)
dolluh306 schreef:Geplaatst: 05 Sep 2007 05:28 pm
nou de remmen zitten er eindelijk op! wat een levertijd zeg!!!
wilde nu de velgen gaan doen maar dat heeft even vertraging gekregen omdat ik een andere meevaller had hehe!!!
binnekort meer als ik meer info heb. kan alleen zeggen dat het snel is :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft