TopicStarter: Dav-E
TopicDatum: Geplaatst: 21 Nov 2010 08:24 pm
Forum: How-to's
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 21 Nov 2010 08:24 pm
Forum: How-to's
Beginpost:
Dav-E schreef:Verlichting asbak fase 2/3
Dav-E schreef: Vrij veel werk voor het lampje te vervangen, maar bij deze het stappenplan:
-asbak achteraan de middentunnel verwijderen
-2 torx worden zichtbaar :) losschroeven
-pookhoes losmaken :) m.b.v.e. platte schroevendraaier aan de kant van de handrem omhoog wippen
-4 moertjes worden zichtbaar :) enkel de 2 achteraan losschroeven
-middentunnel optillen en zo ver mogelijk naar achteren leggen (best het stukje plastiek onder de handrem losmaken)
-torx ter hoogte van het gaspedaal in de middentunnel :) losschroeven
-aan de rechterzijde :) indentiek
-nu is dit deel van de middentunnel los en kan je het lampje vervangen
Monteren in omgekeerde volgorde, nadat het lampje dusdanig is getest :)
Succes!
triplehigh schreef:Geplaatst: 27 Nov 2010 10:53 am
ik heb een 306 cabrio fase 2 bouwjaar 1998 vanaf het begin dat ik de auto heb is het lastig om in het donker de asbak te vinden heb wel gekeken of er misschien ergens verlichting in zit (nooit de boel losgehad) maar er moet toch ergens iets te zien zijn waar het licht wegkomt, kan het bij mijn 306 niet zien, ben er dus vanuit gegaan dat er geen verlichting aanwezig is, weet iemand of bij iedere 306 asbakverlichting aanwezig is of zijn er ook 306jes waar geen asbakverlichting in zit, als dat zo is dan hoef ik de boel niet los te halen anders vind ik het wel een poging waard om te kijken of er bij wat aan te doen is
Dav-E schreef:Geplaatst: 28 Nov 2010 02:44 pm
Doe uw klepje van de asbak eens omhoog en haal de asbaklade eruit (op dezelfde manier als ge uw asbak wilt leeg kiepen dus)!
En dan zie je bovenaan een metalen haakje zitten. Probeer dat er uit te halen en je ziet een gaatje waardoor dat lampje schijnt :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft