TopicStarter: Dennis Orgers
TopicDatum: Geplaatst: 31 Aug 2007 05:53 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 31 Aug 2007 05:53 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Dennis Orgers schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Dennis Orgers 27 jaar oud en woon in Dirksland samen met mijn vrouw en 14 maanden oude zoon Damian.
Ik rij al heel mijn leven Peugeot net als mijn ouders en de rest van de familie eigenlijk.
Het begon allemaal met de 205jes waarvan ik er wel een stuk of 8 heb gehad. Ik begon een 1.1 snel daarna 1.4Xs die mijn broertje Total reed voor me. Daarna heb ik een hele serie snelle gehad, stuk of 3 4 GTI's en dan nog een zooi Rallye's. 1 daarvan heb ik samen met een vriend helemaal op nieuw opgebouwd tot circuitracer inclusief een snelle mi16 motor erin.
Verder heb ik ook een straat 205 gehad met mi16 erin en dat was ook erg veel lol :)
maar hier gaat het natuurlijk om de 306 en daar hebben we er nu inmiddels ook 2 van rijden.
Ten eerste de "familie" wagen.
een 306 XS 1800 16v uit 99 phase 3, de wagen zelf is heel subtiel aangepakt en heeft alleen kleurcoding gehad na een schade en verders alleen een mooi setje velgen, blackmak lampen met Xenon erin en een setje black chrome achterlichten (zijn blijkbaar erg zeldzaam). Enige wens die ik nog heb is om het nog een beetje te verlagen, maar ja moeder de vrouw rijdt er dagelijk is dus dat moet nog ff wachten.
En dan nog mijn "hobby" wagen
Ik heb mijn 205 mi16 in onderdelen verkocht en van dat geld een 306 cabrio gekocht uit 94 full options kleur donker groen.
Ik wilde niet te gek gaan doen met deze wagen maarja hier is weer helemaal niet van terrecht gekomen natuurlijk.
In de zelfde week heb ik gelijk een windscherm gekocht omdat dit toch wel erg veel uitmaakte op snelweg. Ik probeer zo veel mogelijk open te rijden en dan is het wel een verademing zo'n scherm.
Daarna kon ik een mooie hardtop kopen, :) wat zijn die dingen duur :) Maar goed toen hij er eenmaal opzat wist ik wel waarom je zo'n moet hebben voor de winter, heel veel meer licht in de wagen, lekkere raamverwarming en veel minder windgeruis.
Toen kwam ik een heel goedkoop setje 18 inch velgen tegen en na wat opzoeken op dit forum kwam ik er achter dat het zou passen en dus de velgen maar gekocht. Eenmaal eronder moest hij natuurlijk naar beneden wat het zag eruit als een traktor. :)
Dus maar een setje FK coilovers gekocht en gemonteerd samen met een setje koni geel voor de achterkant.
Ook heb ik nog via ebay een andere middenconsole gekocht die helemaal doorloopt tot aan het dashboard.
Nu wil ik de neus van de wagen ook naar phase 3 gaan brengen en daarover heb ik nog wel wat vragen maar die komen wel.
Ik heb al weer een setje blackmask lampen gekocht en de xenon ligt ook al weer klaar
Nu nog even wat foto's van mijn wagen
Hier stond mijn wagen op de stand van de GTI club waar ik voorzitter ben.
Ik hoop hier nog wat antwoorden te krijgen maar dat komt wel goed.
MVG Dennis Orgers
ColdFusion schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 07:06 pm
welkom!
mooie 306'en!!
XTSI schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 07:36 pm
He Dennis, geniet maar lekker van je 306en! k hoop voor je dat je nog een beetje cabrioweer krijgt ij september
gr Mark
Dav-E schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 08:17 pm
Hey Dennis, welkom op het forum hier.
Leuke 306jes man. Zien er erg netjes uit.
Ben verder ook wel eens benieuwd welke Peugeots je ouders en/of andere familieleden rijden. Heb namelijk een voorliefde voor die oudere Peugeots modelletjes :)
Veel plezier en veilige km's toegewenst.
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 08:20 pm
Welkom,
Nog iemand met 2 306jes :)
Groeten
Sephiroth schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 08:48 pm
Welkom. Dat zijn 2 mooie wagentjes.
green_pearl schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 09:30 pm
Hey welcome :d mooie 306en heb je cabrio in t egt gezien @ fullspeed :)
Thomas schreef:Geplaatst: 31 Aug 2007 09:42 pm
Welkom!
Aardvark_S16 schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 07:41 am
Hallo voorzitter :)
Welkom, zijn mooie 306'en die je in je bezit hebt. Veel plezier ermee.
Gr.
Martijn
Dennis Orgers schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 08:40 am
Bedankt voor de leuke reacties allemaal,
@dav e, mijn ouders rijden nu in een 205 maar hebben ook een 305 en 405 gehad en zijn inmiddels aan hun 3e 205 bezig. Ze willen volgend jaar een 206 gaan kopen.
Mijn broertje heeft eerst dus een 205 XS gehad (mijn oude) en daarna ook nog een mooie 205 rallye 1.3 Hierna is het mis gegaan en hij rijdt nu golf 4 :)
Natuurlijk ook mijn vrouw besmet met het peugeotvirus, 2 x205 en nu dan de 306, ook haar ouders hebben een 306 gehad en nu sinds deze week een 206 gekocht :)
De cabrio is inderdaad erg mooi, maar met de nieuwe neus erop wordt hij nog mooier, ik liep al heel lang met het idee, maar na de ombouw van sander swinkels moet het maar echt gebeuren
MVG Dennis Orgers
MonT schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 09:39 am
Welkom! Erg leuke bakkies.
Lijkt me super een mi16 blok in een 205...
Ik wil voor de T16 blok in mijn 306 gaan :)
Alleen die dingen zijn zoooo moeilijk te vinden :)
Ontopic weer:
Wederom Welkom!!
Groetjes,
Thomas
Zero schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 10:45 am
Hey gozer, welkom hier
en zijn 2 zeer mooie wagens die je hebt!!
Dennis Orgers schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 10:54 am
205 met mi16 is ook heel erg gaaf, zeker omdat hij helemaal leeg geen drol weegt en dan met 170+ pk aardig weg komt.
Alleen moet ik wel zeggen dat de wegligging van de 306 en dan met name de 306gti6 zo goed is dat deze wagens qua bochtensnelheid zo goed zijn dat ze ook erg geschikt zijn als circuitbakken.
Ik heb laatst achter een 306 gti met throttle bodies gereden op het circuit en hij reed met straatbanden en was verder gewoon origineel, ik kon hem maar net bijhouden op semi slicks :)
Die maat van mij heeft een gti6 die niet zo heel erg netjes meer is dus dat zal wel onze nieuwe racer worden als de 205 echt helemaal op is.
Hier een foto van afgelopen circuitdag
MVG Dennis Orgers
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 04:36 pm
Welkom :) . Erg mooie wagens! :) . Phase 3 front op de cabrio zal erg mooi staan denk ik :)
cabrio schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 05:10 pm
hey, nice cabrio.
ik heb zelf ook een 306 cabrio, en wil
binnenkort ook andere voorlichten kopen,
die van mij is uit 98,
zou je mij kunnen zeggen welke typen lampen jij precies heb?
en waar heb jij ze gekocht?
en als ik niet al te onbeschoft ben, wat hebben ze gekost?
er is tegenwoordig zoveel keus, maar deze spreken mij wel aan.
groetjes.
Dennis Orgers schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 07:57 pm
Ik heb de black mask lampen gekocht van cibie,
Je hebt ze wel van andere merken maar cibie is valeo en dan weet je gewoon dat het goed is.
Ik heb ze bij een bevriende garage gekocht en daar waren ze 300 euro.
Dit is dus niet de goedekope zooi.
Ik kan de lampen al vanaf 165 euro kopen
MVG Dennis orgers
SmauG schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 08:12 pm
Hardstikke welkom hier maat. knappe karretjes.
Fuchsia Freak schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 09:02 pm
:) welkom hierzo
:) leuk wagenpark :)
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 09:32 pm
Welkom op dit forum :)
306GirlPowerrr schreef:Geplaatst: 01 Sep 2007 10:49 pm
Ook namens mij welkom :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 02 Sep 2007 02:36 am
Welkom, welkom! :) Leuke autootjes idd, t kan niet genoeg gezegd worde :)
Was t de Peugeot GTi Club of de 205 GTi Club waar je voorzitter van was?
Één van de twee of zelfs beide clubs krijge er een lid bij volgend jaar :) :)
Dennis Orgers schreef:Geplaatst: 02 Sep 2007 07:00 pm
Ik ben voorzitter van de peugeot gti club NL
Gelijk maar even reclame maken dan,
Bij onze club organiseren we heel veel leuke dingen die met name op het rijden ingaan en niet alleen toertochten maar ook circuitdagen weekenden weg en slalomdagen
MVG Dennis Orgers
looydesign schreef:Geplaatst: 07 Sep 2007 03:50 pm
heey dennis.
jij ook hier :) grote plannen met de 306 zie ik!
ik moet er nog steeds vanaf maar ja krijg er niks meer voor dus ja houwe maar dan..
zie je nog wel s rijden binnekort..
groeten richard
Dennis Orgers schreef:Geplaatst: 07 Sep 2007 04:55 pm
Ja richard,
Misschien is het een idee om hem gewoon origineel te maken want hij staat nu al een hele tijd te koop.
Voor de rest komen we elkaar wel weer tegen
MVG Dennis Orgers
looydesign schreef:Geplaatst: 07 Sep 2007 05:18 pm
oh maar hij staat al heel lang niet meer te koop hoor. toen vorige keer een tijdje maar nu niet meer hoor.
zie je nog wel s..
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft