TopicStarter: realbozkurt
TopicDatum: Geplaatst: 30 Okt 2007 03:31 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 30 Okt 2007 03:31 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
realbozkurt schreef:Hallo mensen
ik ben Bozkurt kom uit utrecht.Ik ga morgen een 306 xsdt halen van het bouwjaar 1999.Dus ik d8 ik wordt gelijk lid van de peugeot306 club.Dit wordt mijn eerste peugeot hier voor paar vwtjes gehad nissan en voor het laats een bmw.Nu stap ik eens over op peugeot.
p.s hebben jullie nog enig idee waar ik precies op moet letten bij de aanschap van een 306 xsdt uit 1999
Ik spreek jullie z,s.m weer
Groeten Bozkurt
Kermit306TCI schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 04:00 pm
Woeii kijk aan, weer een TD erbij in de club! :)
tja waar moet je op letten...
- Of aandrijfassen (homokineten) niet ratelen
- fusee en stuurkogels
- remmen
- (Koppakking controle) Motor warmrijden tot +- 90 graden(bedrijfstemperatuur) en dan ff voelen of je de bovenste slang van de kachelradiateur nog een beetje fatsoenlijk in te knijpen is. Is deze slang hard en kan je het bijna niet inknijpen, dan zou ik hem persoonlijk laten staan.
- Motorolie moet bruin/zwart zijn, zodra er water bij komt, kleurt deze grijs(koelvloeistoflekkage???)
Na aankoop eigenlijk meteen ff je versnellingbak olie vernieuwen. Dan weet je meteen ook of er genoeg in zit. Hier gaat 1,8 Liter in bij de TD
Succes met de aankoop, en we willen snel fotos zien natuurlijk!! :)
Pug306cC schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 05:00 pm
eindelijk mensen uit deze kant van het land welkom
en wel foto's posten morgen dan he :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 05:25 pm
welkom :) . Hoeveel heeft de auto gelopen eigelijk?
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 05:48 pm
Welkom hier, wat zijn de planne met de 306? :)
realbozkurt schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 05:49 pm
auto heeft bijna 200 duizend gelopen het is namelijk een schade auto wel rijdbaar.
realbozkurt schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 05:58 pm
als het goed is haal ik de auto morgen op.Wat ik ook al zei er zit wat schade op aan de voorkant zoals motorkap rechter koplamp gril.Dus dat wordt meteen al een angeleyes koplampen met booskijkers en een embleemlose grill. en verlagen dit zijn de eerste dingetjes die ik ga doen.Owja er zit een sportstuur op die ik lelijk vindt dus als jullie wat hebben liggen hoor ik het ook wel graag.
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 06:54 pm
Welkom hier! :)
Let wel: voor een embleemloze grill dien je de motorkap aan te passen want bij de 99er zit het embleem namelijk aan de motorkap :)
Mieke schreef:Geplaatst: 30 Okt 2007 08:54 pm
Welkom :)
JP2006 schreef:Geplaatst: 31 Okt 2007 12:33 pm
Welkom :) ben benieuwd naar je ride!
Sean schreef:Geplaatst: 31 Okt 2007 09:45 pm
welkom en veilige km's!!
en Utrecht is niet ver weg :)
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 01 Nov 2007 05:32 pm
welkom welkom
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft