TopicStarter: 306s16boy
TopicDatum: Geplaatst: 12 Nov 2007 01:48 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 12 Nov 2007 01:48 am
Forum: Voorstellen
Beginpost:
306s16boy schreef:Hoi hoi mijn naam is dus kevin smeets ben woonachtig in limburg en ben 20 jaar.
IK heb in mei van dit jaar ( 2007 ) een peugeot 306 s16 gekocht en ben deze nu geheel aan het uitbouwen met de shark fase 2 en 3 bodykit deze past dus ook alleen op de peugeot van 1997 tot en met 2001 dus voornamelijk de gti´s maar jah ik heb helaas een 306 s16 van bouwjaar 1994.
Maar tog na het navragen enso toch maar de complete kit bestelt voor deze peugeot maar jah paste voor geen meter erop helaas alleen de achterbumper pasde een beetj, de voorbumper had ik 7 centimeter aan een kant over wat de bodykit uitstak helaas.
Dus hebben we de voorbumper maar in tweeen gezaagd en passend gemaakt op de voorkant van mijn peugeot maar ook tevens de grill moesten we aanpassen dus hebben we maar een custom grill en voorbumper gemaakt voor de peugeot.
Nadat dit geheel passend was gemaakt met poleyster matten en plamuur gingen we met de skirst beginnen deze waren 3 centimeter te lang en pasde ook helemaal niet erop namelijk dus ook met het een en al plamuur en poleyster hebben we deze geheel passend gemaakt.
maar jah toen kwamen we bij de autospuiter en zeiden ze das een beep kleur om te spuiten ( namelijk rouge lucifer met parelmoer effect erin ) maar jah na een lange tijd zoeken tog uiteindelijk gelukt om dit geheel voor een spuiter te brengen maar this nu al 4 keer fout gegaan en afgelopen week hadden we beet namelijk en de kleur pasde perfect erop met de juoiste parelmoer effect erin. dus dit geheel gespoten en nu alleen nog monteren helaas maar dit gebeurt aan komende zaterdag maar dan komt er ook een geheel rvs uitlaat lijn onder met opendempen van type x ( motoruitlaat ) kei hard geluid heb op me vorige auto hiermee al 122,7 db gehaalt en dat was een 1.6 motor namelijk met katalysator dus hoop op nu nog meer herrie erin maar daar komen we zaterdag wel agter
Maar bij deze als het zover is volgen er foto´s en dan melt ik me aan bij de club want mijn peugeot blijft niet meer standaard want wil dubbele weber chiptuning en spruitstuk laten maken en met dit geheel halen we 210 pk eruit inplaats van 155 standaard
Dus hierbij vinden jullie mij nog vaalk terug op dit gehele forum namelijk met name onder tuning en ice,
Mijn ice installtie bestaat uit:
Toxic 15 inch subwoofer 1500 watt rms
Toxic 4 kanaals eindversterker 1600 watt 4 keer 400, 4 keer 125 rms
Spectron 2 kanaals versterker gebrugd voor de subwoofer geeft 325 rms door dus eigenlijk te weinig voor de sub
jvc kcd 4100 radio cd speler
Magnet 340 composet 125 rms 210 max
Caliber 6 keer 9 inch basskick boxen agter in 750 max 225 rms
Met dit geheel heb ik in mijn vorige auto maar dan alleen de toxuc subwoofer los in de kofferbakruimte omdat dit een openairwoofer is 129,7 db gedraaid, maar heb nu samen met een vriend ( roy ) een kist berekend en krijg nu veel meer druk erin dus hopen nu op meer dan 133 db te komen want de versterkers staan nog niet eens allebij half open op wat ze eigenlijk aankunnen.
Als jullie nog vragen hebben mail mij gerust en ik leg je alles uit wat je wilt weten namelijk, mijn email is <a href="mailto:kefje11@hotmail.com">kefje11@hotmail.com</a>
REVpuggie schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 07:33 am
welkom !
posterholt das lekker dicht bij Rob !
FF wat pics hé :) ,
Sephiroth schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 07:52 am
Welkom.
Kan moeilijk zeggen of de auto vet wordt als we totaal geen foto's zien he. :)
Mieke schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 10:28 am
Welkom hierzo, enne ben het idd helemaal met de rest eens :)
Sander schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 12:45 pm
Stoer.. 122 dB uit je uitlaat.. Waar gaat dat heen.. :)
Glenn schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 01:22 pm
de jeugd van tegenwoordig... :)
welkom, en hou je pugz heel :)
P.S 2 MUCH TEXT FOTOS WILLEN WE ZIEN!!!!
benny schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 01:27 pm
klinkt veelbelovend
Sephiroth schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 02:54 pm
Sander schreef: Stoer.. 122 dB uit je uitlaat.. Waar gaat dat heen.. :)
waarschijnlijk naar de locatie waar hij op dat moment moet zijn. :) :)
Aardvark_S16 schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 02:59 pm
Welkom hier.... maar deze zin snap ik toch ffies niet....
"dubbele weber chiptuning".... ben wel nieuwsgierig wat dat is :)
Aussie schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 04:35 pm
klinkt apart , show it :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 04:42 pm
klinkt goed, nu piccies! :)
Aardvark_S16 schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 05:03 pm
Was meer sarcastisch bedoeld.... weber's zijn carbs.... en dan heb je geen computer meer :)
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 06:39 pm
maar goed waar blijven die pics???
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 08:57 pm
Welkom op dit forum! Blijf voorlopig maar weg uit Heerde (Gld) waar daar wordt een razia gehouden onder de luide-uitlaatrijders... Moet zeggen dat ik er tot nu toe nog weinig van gemerkt heb :)
306s16boy schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 09:55 pm
hahahahahahah
kom gelukkig nooit in heerlen maar dat daar veel op gecontroleerd wordt dat weet ik helaas al maar jah maak niks uit hoor
gaat om de herrie en niet om de bekeuring vind ik dus jah gewoon doorrijden ermee ben wel alleen aan het kijken voor een sounddemper tussen de kat vervanger die je vanuit binnen kunt regelen
maar jah foto´s volgen volgende week hoor beloof ik jullie :) :) :) :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 12 Nov 2007 10:16 pm
Heerde met een D, in Gelderland :)
Maargoed, welkom hier, idd lekker in de buurt :) ik heb je alleen nog nooit gespot :)
Ik zou de uitlaat iets stiller maken als ik jou was, maargoed dat merk je vanzelf op de snelweg, die type X gaat veelste hard :)
Met Webers win je vooral Newtonmeters, niet pk's. En idd dan kun je niet meer chippen :)
Ben benieuwd naar de foto's :) en ik zie je denk ik vanzelf wel een keer rijde? Ik zit in Echt.
306s16boy schreef:Geplaatst: 17 Nov 2007 09:28 pm
![]()
Kijk eens mensen hier is die dan me achterbumper en de foto die jullie gevraagt hadden
Hier zien jullie ook gelijk me subwoofer van 15 inch
![]()
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 17 Nov 2007 09:43 pm
goed bezig ziet er strak uit :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft