TopicStarter: tahvall
TopicDatum: Geplaatst: 17 Nov 2007 11:17 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 17 Nov 2007 11:17 pm
Forum: Voorstellen
Beginpost:
tahvall schreef:Hi,
Ben net weer naar nederland verhuist, ben een weekje in het land en
heb sinds gisteren een 306 break 1.8XT uit eind 98. :)
Ivm mijn twee honden en mijn zoontje van 3 maanden lijkt me dit een uiterst geschikte auto.
Heb 4 jaar geleden al een peugeot 306 gehad, was een hatchback.
Ben nog van plan om een versterker en subwoofer in te bouwen, en speakers achter, maar heb geen idee nog waar ik die kan plaatsen.
Maar heb nog tijd genoeg om daar over na te denken, want mijn autoradio komt pas eind december aan in nederland. :)
arie schreef:Geplaatst: 18 Nov 2007 03:13 pm
Welkom !! Uit welke uithoek van de wereld moet jouw autoradio komen zodat die er anderhalve maand over doet ??? :)
Heel veel succes met jouw break. Nog plannen voor de buitenkant?
Dav-E schreef:Geplaatst: 18 Nov 2007 05:12 pm
Bij deze (nogmaals) welkom. Blijkbaar is mijn reactie verdwenen, wrs omwille van dat rare gedoe gisteren hier op het forum.
Veel plezier hier op het forum en als er vragen mochten zijn, dan horen we dat wel zeker?
Betreffende die speakers, daar heb ik al op gereageerd in het audio-gedeelte van dit forum.
SoundBlaster schreef:Geplaatst: 19 Nov 2007 07:51 pm
De mijne is ook verdwenen, dus nogmaals welkom hier! En... Weer een break erbij :)
Aussie schreef:Geplaatst: 19 Nov 2007 08:35 pm
Welkom op het forum!
volgens mij ben je de 2de NLse break hiero :)
Mieke schreef:Geplaatst: 19 Nov 2007 09:02 pm
Ook een welkom van mij :)
MasterOfSpeed408 schreef:Geplaatst: 19 Nov 2007 09:05 pm
Welcome! We wille altijd graag fotows zien :) :)
Nobody touches my posts :)
¥ÜRÎ schreef:Geplaatst: 19 Nov 2007 10:50 pm
welkom hierzo :) . Heeft een break ook niet gewoon een hoedenplank waar normaalgesproken speakers in zitten/kunnen?
Tuning306 schreef:Geplaatst: 20 Nov 2007 10:56 am
¥ÜRÎ schreef: welkom hierzo :) . Heeft een break ook niet gewoon een hoedenplank waar normaalgesproken speakers in zitten/kunnen?
een break heeft geen vaste hoedenplank...bij een break zit er een oprolbare afdekplaat boven de kofferruimte...als ik me niet vergis zitten er wel twee ruimtes voor speakers in de achterklep(in die plastic kap).
groetjes Stefan
Harm-Jan XSI schreef:Geplaatst: 21 Nov 2007 05:15 pm
welkom enne miss pics??
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft