TopicStarter: Tuning306
TopicDatum: Geplaatst: 10 Aug 2007 10:25 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft
TopicDatum: Geplaatst: 10 Aug 2007 10:25 am
Forum: Techniek
Beginpost:
Tuning306 schreef:zoals de titel al zegt: is er iemand met een Devil uitlaat onder zijn(of haar) 306? zo ja wat is je ervaring ermee qua geluid enz? thanx alvast!
groetjes Stefan
tipi306 schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 10:46 am
Tuning306 schreef: zoals de titel al zegt: is er iemand met een Devil uitlaat onder zijn(of haar) 306? zo ja wat is je ervaring ermee qua geluid enz? thanx alvast!
groetjes Stefan
kheb der 1, een dubbele pijp links achter. en devil middendemper vervanger.
zonder midden demper vervanger klonk hij eigenlijk net als mijn orginele uitlaat, tenminste voor het gehoor in de auto, maarja het moet inrijden.
maar kheb hem nu ingereden en een geen middendemper meer, en het is wel een mooi geluid, niet te overdreven behalve als ik ga planken dan zie je mensen in de verte al omkijken :) ik ben er zelf erg blij mee.
moet wel eerlijk bij zeggen mijn devil uitlaat heeft natuurlijk weer eens pech, zoals alles met mijn auto, er was een pijpje losgegaan door het krimpen en uitzetten door het warm en koud worden, maar dat gebeurd zelden, en het gebeurt net zo zelden met elk ander merk, bij de garage die ik er in eerste instantie naar had laten kijken had een een sebring gehad met dat probleem, maar vond wel ff dak het moest melden :) :)
brtk76 schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 11:54 am
ik heb ook een Devil einddemper... mooi geluid, niet te rauw en lekker stil bij stationair lopen of weinig gasgeven...
wel roesten ze nogal snel als je ze niet goed schoonhoudt !
tipi306 schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 12:35 pm
brtk76 schreef: ik heb ook een Devil einddemper... mooi geluid, niet te rauw en lekker stil bij stationair lopen of weinig gasgeven...
geen rvs?
en hoe schoonhouden ik kan niet onder me auto komen hoor :)
bas_gti-6 schreef:Geplaatst: 10 Aug 2007 01:16 pm
*meld..
devil rond 90mm.. geluid bevalt prima , niet té , maar net wat meer dan standaard. (rest van uitlaat ori.)
devli geeft 5 jaar op roest (waarschijnlijk alleen doorroesten)
brtk76 schreef:Geplaatst: 11 Aug 2007 09:47 am
tipi306 schreef: brtk76 schreef: ik heb ook een Devil einddemper... mooi geluid, niet te rauw en lekker stil bij stationair lopen of weinig gasgeven...
geen rvs?
en hoe schoonhouden ik kan niet onder me auto komen hoor :)
ja is toch wel RVS, maar de pijp zeg maar, daar rondom, dat moet je goed schoonhouden, dat wil nogal eens losroesten door vuil, pekel etc..
maar verder goeie uitlaatjes hoor :)
Bron: Team306tuning
Dit bericht is automatisch overgenomen zodat de informatie van Team306Tuning forum behouden blijft